~prolog~

13.1K 237 1
                                    


Lelaki berumur 15 tahun itu menolak kasar gadis kecil ke katil. Belum sempat gadis kecil itu hendak menjerit,mulutnya di cium kasar oleh Haris.

Tangan Haris lincah membuka baju Auni. Mulutnya tak lepas mencium mulut mugil itu. Auni meronta-ronta,ditumbuk-tumbuk belakang badan Haris tetapi langsung tak memberi kesan kepada Haris.

Haris membuka seluarnya sendiri. Sebelah tangan nya memegang kedua-dua belah pergelangan tangan kecil itu. Dia melepaskan ciuman dan tangan Auni lalu menindih tubuh Auni. Tercungap-cungap Auni mencari udara. Haris memasukkan kemluannya yang keras itu ke vigina Auni yang gebu. Sebelah tangannya menutup mulut Auni. Dia seakan tahu yang aku akan menjerit. Air mata?tak payah cakaplah. Dari tadi berjurai2 mengalir. Sakit. Sakit yang amat.

Dan.....
.....................................

Haris memakai bajunya setelah puas melepaskan nafsu serakahnya. Auni memeluk lutut di atas katil sambil menangis. Haris merangkak-rangkak di atas katil,mahu mendekati Auni yang sedang menangis. Apabila terasa sesuatu yang membelai rambutnya,Auni membernikan mengangkat wajahnya yang kemerahan itu.

"Shh..jangan nangis,sayang" Tangannya mengesat ait mata Auni.

"Ss..sampai hati abang" suara Auni dengar tak dengar sahaja.

"Ingat,jangan bagitahu sape2 tau" Haris membelai pipi mulus itu,lembut.

"Kalau tak...nampak tali tu?" Dia menunjukkan tali panjang di atas meja belajar Auni. Auni hanya diam. Haris geram. Soalannya tak dijawab,tangannya mencengkam rahang Auni,kasar.

"Aww..n--nampak" Auni mengannguk laju sambil menjawab. Haris tersenyum sinis.

"Abang ikat Sya guna tali tu kat pokok belakang rumah kalau sya bagitahu sape2 tau" katanya sambil berbisik. Bisik yang menakutkan. Haris memang menggelarkan Auni dengan panggilan 'sya'.

"Faham?" Tanya Haris.

"Faham" Jawab Auni sambil menunduk.

Haris berlalu pergi. Dia menutup pintu perlahan-lahan. Auni menangis bagai nak gila. Basah bantal itu dikerjakan. Dia benci Haris!

He Is Psycho!Where stories live. Discover now