Αυτή η εβδομάδα στην Πάρο ήταν τέλεια!
Βέβαια, δεν κάναμε πολλά πράγματα, εκτός από δεκάδες μπάνια σε διάφορες παραλίες, βραδινές βόλτες και έξοδοι σε μπαράκια κ.τ.λ.
Τέσπα, με τον Ορέστη είμαστε μες στα μέλια, αλλά όχι μόνο εμείς. Και η Κατερίνα με τον Ορφέα είναι... ας μην σχολιάσω καλύτερα.
Δηλαδή, φανταστείτε λίγο την Κατερίνα να φωνάζει τον Ορφέα με υποκοριστικά τύπου:
-Αγάπη μου
-Καρδιά μου
-Μαϊμουδάκι μου
-Χρυσέ μου
-Μωρό μου
-Αγαπουλίνι μουΚαι άλλες τέτοιες μαλακίες, αλλά οι παλιοί λέγανε "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην λες".
Γι' αυτό, δεν θα την κράξω, επειδή υπάρχει μια πιθανότητα στις χίλιες να φωνάζω κι εγώ κάπως έτσι τον Ορέστη.
Από αυτές τις σκέψεις με διακόπτει ο ήχος κλήσης του κινητού μου.
Το πιάνω στα χέρια μου και εφόσον βλέπω ότι με καλεί η μαμά μου, απαντάω αμέσως.
Φοίβη- Γεια σου μανούλα! Τι κάνεις;
Μαμά- Γεια σου αγάπη μου! Καλά είμαι, εσύ; Πώς περνάς;
Φοίβη- Περνάω τέλεια μαμά μου! Είναι καταπληκτικά εδώ!
Μαμά- Χαίρομαι αγάπη μου!
Φοίβη- Η κ.Ντίνα, ο Άγγελος; Τι κάνουν;
Μαμά- Ναι, γι' αυτό σε πήρα!
Φοίβη- ΤΙ;! Τι συνέβη; Έπαθαν κάτι;
Μαμά- Ο Άγγελος είναι μια χαρά. Η Ντίνα, όμως, είχε ένα ατύχημα.
Φοίβη- Τι έπαθε; Είναι καλά τώρα;
Μαμά- Ναι αγάπη μου! Απλά έχει χτυπήσει στα πλευρά.
Φοίβη- Και; Είναι στο νοσοκομείο;
Μαμά- Ηρέμησε αγάπη μου! Είναι στο σπίτι, απλά εγώ με την δουλειά και όλα αυτά δεν προλαβαίνω να την προσέχω και ο Άγγελος δεν μπορεί να βοηθήσει. Και αναρωτιόμουν, μήπως θα μπορούσατε να γυρίσετε πίσω;
Φοίβη- Ναι ρε μαμά, θα μιλήσω με την Κατερίνα και θα σε πάρουμε.
Μαμά- Συγγνώμη ρε κορίτσι μου, που σου χαλάω τις διακοπές. Ελπίζω να καταλαβαίνεις!
Φοίβη- Καταλαβαίνω βρε μαμά. Δεν πειράζει.
Μαμά- Εντάξει κορίτσι μου! Πρέπει να κλείσω τώρα, για να δώσω τα χάπια της Ντίνας και να φύγω για την δουλειά.
Φοίβη- Εντάξει μαμά! Θα τα πούμε.
Μαμά- Γεια σου αγάπη μου!
ESTÁS LEYENDO
The Change [ΒΟΟΚ 1]
Novela JuvenilΗ Φοίβη είναι ένα 16χρονο κορίτσι με παραπανίσια κιλά και γι' αυτό τον λόγο δέχεται bulling από την παρέα του αδερφού της, αλλά και από τον ίδιο. Οι γονείς της χωρίζουν κι εκείνη θα επιλέξει τη μαμα της και θα φύγουν μαζί. Θα γνωρίσει παιδιά, θα αλλ...