•1•

107 6 2
                                    

,,Onee-chan, pospěš si jinak to nestihneme," ozval se z chodby hlas Yui. ,,No jo, jdu." Do ruky jsem si vzala ještě brašnu a vyšla v doprovodu mojí sestry z domu. Moje nová uniforma vypadala jako vytěžená z námořnické mangy ale jinak ucházela. ,,Jsi nervózní Allia-chan?" ,,Trochu," přiznala jsem. ,,To bude dobré, a kdyby něco jsem jen o třídu dál, navíc o přestávce jsem vždy na chodbě, určitě tam najdeš,"
,, vím." přitakala jsem.
Prošli jsme bránou a ocitli se před bílou budovou, cestu k lemovali růžové sakury a uprostřed cesty se rozprostírala fontána. Vešly jsme dovnitř a Yui hned zamířila ke skříňkám. Vložila si do některé nezbytnosti i s brašnou. Věci jsem si dala zatím k jelikož skříňku mi ještě nikdo nepřidělil. Zastavily jsme se uprostřed chodby a chvíli tam čekaly. Bylo mi řečeno že do začátku školy je ještě čas a bude fajn když se seznámím. Kolem nás se za chvíli seskupilo ještě pět holek všechny jinak barvo-vlasé (pozn. autorky Tina vymyslela nové slovo xd) A teď byla jejich středem. Zanedlouho se rozhovol stočil na a všechny stále zjišťovali jak je skvělé že přišel někdo nový. Než si stačily všechno povědět zazvonilo. Rozloučily se a všechny si šly do svých tříd. Rozloučila jsem se s Yui a sama vešla do své nové třídy. Veškerá pozornost se teď soustředila na . Vysvětlila jsem učitelce že jsem tu první den. Ta to všem sdělila a naznačila mi abych jim o sobě něco řekla. Když jsem se tak jak to šlo představila, posadila jsem se do zadní lavice která byla volná. Zbytek hodiny jsem strávila občasným posloucháním výkladu a čmárání si do notesu. Nemohli mi ale uniknout pohledy které po mně celou hodinu házela černovlasá holka...

🔪Vrahův učeň🔪 {Yandere Simulator FF}Kde žijí příběhy. Začni objevovat