Size neden açıklama yapma gereği duyduğumu bilmiyorum ama neyse.
Kitabın ismi: "ANTİ CHANBAEK VE KAİSOO SHİPPERLAR"
Yani kitabın ismi şu değil: "ANTİ CHANBAEK VE KAİSOO"
Sanırım okuyamıyorsunuz, o yüzden göstermek istedim.
Ben Chanbaek ve Kaisoo'ya anti değilim. Sürekli diğer shipperları ezen, onlara hakaretler yağdıran, sadece kendi shiplerinin gerçek olduğunu savunan bağnaz Chanbaek ve Kaisoo shipperların antisiyim.
Belki de bu kitapta biraz genelleme yapmış olabilirim. Yani Chanbaek ve Kaisoo shipperların genelini kullandıysam da boş verin. Yani siz bir bağnaz değilseniz, gelip bana uzun uzun "herkes öyle değil" demenize gerek yok. Ben böyle değilim bro deyip geçersiniz yani, benim de sizden boşu boşuna nefret edeceğim yok.
Her neyse, bu kitap, EXO fandomuna girdiğimden beri, fandomdan çıkmayı bile düşünmeme neden olan 'o' Chanbaek ve Kaisoo shipperlar için yazıldı. Zaten kendilerini bu hesaba attıkları küfürlerle ve hakaretlerle belli ediyorlar işte.
Her neyse. Hepimiz birbirimizden nefret ediyoruz. Ama ben bu kitabı "CHANBAEK GERÇEK DEĞİLLLLL KAİSOO GERÇEK DEĞİLLLLLL" diye zırlayıp fanwar çıkarmak için yazmadım.
Kendinize gelmeniz için yazdım.
Chanbaek ve Kaisoo shiplerini bu derece yükseltip SMtown şirketine paraları saydıran sizlersiniz.
Gelmiş etrafta "Sasaeng bilgisi, Chanyeol ve Baekhyun 2014'ten beri çıkıyorlar" deyip dolaşırken, bir sasaeng bilgisine göre de, "Kaisoo gerçek değil, SMtown onları para için kullandı." yazılarını görüp "AY SLK ONLAR GRÇK TAAM MI" falan diyorsunuz ve bu gerçekten komik.
SMtown'ın oyunları sürmekte, siz de bunlara kanmaktasınız. Jonghyun'un ölümünün nedeninin SMtown olduğunu söyleyip "Ölüm şirketi" diye lakaplar taktıktan sonra aynı şirketin verdiği fanservislere kanıp kendi idollerinizi yine aynı şirketin yaptığı gibi kullanıyorsunuz.
Her neyse, fazla yazdım. Gerek yoktu aslında ama umurumda değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTİ CHANBAEK VE KAISOO SHIPPERLAR
Non-Fictioncringe'sen gel ve havla, hayvansever bir insanımdır. ama n'olur burada duyar kasma çünkü diğer shiplerin güzel momentlarını görüp sinirden kudurduğunu ikimiz de biliyoruz. burada herkesin maskeleri bir bir düşüyor, katılmak ister misin? xxx küfür...