3.

109 6 2
                                    

Marcus of point..

Už je to měsíc, co jsme se s Haylee neviděli.

Přijde mi v pohodě a hlavně má stejný smysl pro humor jako my. A to se mi na ní líbí. Je krásná, ale můj bratr si ji chce ukradnout pro sebe a já mu pomůžu, protože vím, že ji miluje o něco víc než já.

Je mi to líto, ale co bych pro bratříčka neudělal, nechci aby jsme se hádali. Doufám, že to dopadne podle plánu a nevzniknou zbytečné komplikace.

Nerad bych totiž přišel o tak úžasnou a nejlepší kamarádku. Vždy mi s čímkoliv pomůže a to je od ní milé.

Už se nemůžu dočkat na příští týden!

.

.

.

Martinus of point..

Dlouho jsem ji neviděl a hodně se mi po ní stýská. Ty její oříškové oči do kterých pokaždé zapadnu a nemůžu se z nich vyhrabat. Ty hebké ruce když se mne dotknou tak mnou proletí proud elektřiny.

Je možné, že ji miluju tak moc, že to bez ní nemůžu vydržet?

Je to moje nejlepší kamarádka, s její přítomností se cítím tak volný a štastný. Štastný, že jsem poznal tak úžasnou holku.

Bavili jsme se o ní s Marcusem a milujeme ji oba. Já o něco víc, ale je to složité, když moje dvojče miluje stejnou holku. Proto jsem udělal s Macem menší kompromis. Nechal mi ji, ale pokud ho do té doby než se s ní uvidíme naštvu, tak si ji ukradne Marcus.

Příští týden uvidím po dlouhé době svou vysněnou holku Haylee..

Dreams always come true // FF Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now