Multimedyadaki Kızımız Çilek :)
*********
Aferin bana! İyi pok yedin Çilek. Yine göt üstü oturdum mal gibi. Ne oldu ağlıyor musun? Kaparlar işte sevgilini böyle kaşarlar. Abi ne biçim iş lan bu? Bu Mersinde böyle kaşarlar varken bizim kıçımız yatağa gelmez. Yere gelir. Na böyle oturur ağlarsın güzelim ahşap kaplamalı zemine.
Ulan herifi iki dakika yalnız bıraktık hemen muç muç olmuşlar Şahikaşarla.
Şimdi bizim okulda bir kız var. İsmi Şahika ama biz ona şahi-ka diyeceğimize Şahikaşar diyoruz kaşar şahika gibi bir şey. Neyse asıl konu şu: Sevgilim beni aldattı. Şu an Depresyonun diplerini yaşıyorum. Ulan çocuk yakışıklı değildi zaten. Kahverengi kıvırcık saçları vardı Ama onlar saçtan çok birbirine karışmış, arasına yabani otlar sıkışmış Maydanoz Gibiydi. Bunun adı Maydanoz olsun o zaman. Ulan tek güzel yeri gözleriydi. Maviydi ama okyanus mavisi aqua mavisi, Havaii mavisi gibi bir şeydi ya. Ulan Maydanoz ulan maydanoz Saçımı maydanoz ettim senin için. Ver dedinde vermedik mi biz dudağımızı? Ulan öpüşmüyorlardı yiyordu kızı baktım kızın yüzü bembeyaz olmuş dedim bu kızın tüm kanını manını çekmiş. Kılcal damarları falan gözüküyordu Iyyk! Aldım çektim kızı Ağzımda tuvalete tükürmek için biriktirdiğim tüm balgamı çocuğun yüzüne tükürdüm. Tükürmedim. Sıçtım resmen yüzüne. Birde o gün brokoli yemiştim. Patates haşlaması falan yemiştim. Arkadaşım Pırasanın da dediği gibi: Bak beni sinir etme! Senin ağzına Patatesli balgam atarım. Hıh işte. Bende ondan aldığım yöntem ve gazın doğrultusunda sıçtım çocuğun yüzüne. Sonrada çocuktan ayrıldığıma şükür ettim bana ne dedi biliyor musunuz?
Şahikanın ağzına erik kaçmış onu alıyordum. Erik? Bu soğukta? Kıçımız donarken? Erik? 3 kat don üst üste giyerken? 2 Kaban almışken? ERİK!
Bende şöyle dedim. Yüzüne bokum kaçmış alsan iyi olur. Bu ilişki bitti! Dedim. Bokum? Çocuğun yüzünde? Evet Bokum.
Sonrada olay bu işte canım. Ahşap zemine uzanmışım kıç üstü. Salya sümük, Arada gaz çıkararaktan, tek tek basaraktan bade süzerekten incir reçeli izleyerekten ağlıyorum. Sonra iç sesim bir şaplak yemişim gibi kendime getirdi beni dedi ki bana kendine gel Çilek bu ne kızım? Sana erkek mi yok?Sonra içimdeki sese dedim ki; Var mı? Oda ( ben sanırım öyle tahmin ediyorum) elini beline atmış bir ayağını kaldırıp indiriyor. Kızım senin Amanda seyfried gibi güzelliğin, Nicki Minaj gibi hayvansı bir çekiciliğin var. Nicki Minaj? Benim yüzüm gözüküyor bir kere göğüslerimin arkasından. Bu iç sesim beni aynaya çekti.
Fış aney!
Birde ne göreyim? İlk insanın reenkarnasyonu bir kız. Ne biçim olmuşum ne biçim olmuşum o biçim yani. Beni bir görsen dersinki Bülent’in götünü ye sen Çilek. Kurban ol sen ona. Sümüğüm alnıma yapışmış salyam karnımda dümdüz arada dönemeçlerle aşağı doğru akıyor. Boğazımın içine 3 kat ses yalıtımlı boru döşenmiş gibi güzelim sesimi öcüler yemiş. Ay o biçim olmuşum yani. Şu an Mersin idman yurdunun maçına gitsem sesimden erkek zanneder Tecavüze uğramam yani. Ay bir kere yazın gittim bir MİY maçına. Gitmez olaydım. Tamam, maç çok güzeldi ama izleyemedim anacım. Bir abazanlar var bir sapıklar var sorma. Birde kıp kısa şort giyinmişim. Şort? Mersinde? Kaşşşaaar? Allahtan 1–2 namuslu taraftar ağabeyler vardı da bir şey olmadı. Taraftar ağabeyler bana numaralarını verdiler taksiye bindirip eve yollattılar, bende 2. yarıyı evden izledim. Maç hastasıyım. Fenerbahçe’ye ölürüm. Futbol dedin mi kızlıktan vazgeçer hani o öküz gibi Efesleri götüren hasta ruhlu insanlar var ya hani. Hıh işte öyle olurum. Kurban olun lan siz bize. Ayda 1 maç keyfimiz var. Dırdırdır karı gibi başımızın etini yemeyin. Hıh işte buyurun. Böyle öküzleşiyorum. O derece. Tabii ben sizin gibi Ayyy Brad Pırt’mış, aman Chris Hemsewhort muş falan konuşmuyorum. Ben yine sizin gibi ay bugün bilgisayarda Brad’in çükünü gördüm. Dur sana Face’den link atayım sende gööör. Demiyorum.
Ben CHACE CRAWFORD aşığıyım. Oy yerim senin o saçlarını. Yerim senin o gözünü boyunu posunu kasını baklavanı, pırıl parlak derini, göbeğini, bacağını… Chace diyince akan fıskiyeler durur.
Neyse işte, gittim banyoya girdim duşa, güzelce aklandım paklandım çıktım, saçlarıma maşa yaptım, filli boya gibide boyamadım yüzümü, hafif pudra, fondöten kalem ve allıkla yaptım makyajımı, sonra gittim en açık saçık elbiselerimden giyindim, aldım kameramı, aptal sırıtışlarla fotoğraf çekip Face’ye attım. Sanki sikimde değil der gibi durum paylaştım. oysaki sikimde. Çok fena Sikimde oysaki canım. Sonra açtım Maydanozun profilini, 3 saat böğüre böğüre at gibi kişneyerek ağladım. Sonrada yılan gibi sürünerek atmışım yatağa kendimi, uyumuşum 9’a kadar sonra uyandım fasulye ayıkladım yeniden uyudum.