Merhaba bu benim 2. Hikayem ama 1.yi de yeni yazmaya başladım yani 1. Gibide denilebilir.:) Umarım beğenirsiniz.Bu hikayeyi ben yazıyorum biliyorum (Bunu sizde biliyorsunuz) ama bu hikayeyi ben kafamdan uydurmuyorum bir kitabı wattpad e koymak istedim.
Nina usulca oturma odasının önünden geçti. Kapı aralıktı. İçerden televizyonun sesi geliyordu. Anne ve babasının onu duymalarına imkan yoktu.
En yakın arkadaşı Kim her zaman şöyle derdi:"Anne babalar mucizevi yaratıklardır. Her şeyi duyar görür ve bilirler."
Nina botlarını bağlamak için yere oturdu. Kocaman, siyah kedileri Momo mutfak penceresinin kenarından atlayıp yanına geldi ve onun çevresinde mırıldanıp durmaya başladı.
N: Pistt Momo! Yılışmayı kes lütfen! Gitmem gerek!
O sırada televizyonda "Gelin Yarışalım" adında bit program vardı. Anne ve babası Cumartesi akşamları yayınlanan eğlence programlarına bayılırlardı. Bu arada bir şişe şarap içerler.(Annesinin en sevdiği içki şaraptır) ton balıklı pizza yerler ve pek keyiflenirlerdi.
Bir yıl öncesine kadar Nina da ikisinin arasına oturur o da ton balıklı pizza yer, kola içer, o da keyiflenirdi. Üzerinde pamuklu pijaması, kucağında tüylü oyuncağı, yanı başında bir paket çikolatası... Oysa artık durum çok farklıydı, böyle bir akşamı düşünmek bile istemiyordu.
Kırmızı kalın yün çorapları ile botları biraz dar gelmişti ama olsun... Siyah deri mini eteğinin altında bu çoraplar çok çekici duruyordu doğrusu. Ayağında kalın çorapları ve kalın botlar üzerinde süper mini bir etek. Görüntü muhteşemdi!
Havaya kalkmış kuyruğuyla çevresinde dolanıp duran kediyi kenara itti.
N: Çekil Momo diye fısıldadı yavaşça."
OKUYUN ÇOK ÖNEMLİ DEĞIL AMA SIZ OKUYUN
Öhöhöm :) ben bıraya ne yazacağımı bilmiyorum çoğu kişiler buraya açıklama yapar ama benim aklıma bişe gelmiyor ama şunu söyleyeyim" aaaa boşluk aaaa boşluk(@petekbiebs ve selin ;) ) tamam bu kadar