Lørdag//
Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.Jeg høre at nogen banke på hoveddøren, jeg går ud for se hvem det er. Det var tre bekendte ansigter jeg ikke troede jeg skulle se her......
Det var min allerbedste veninde og min ex kæreste fra Danmark. Hvad laver de her? Kan de ikke smutte hjem igen, eller bare min ex kæreste.
"Hvad laver i her?" Siger jeg, og prøver være overrasket for at de her. Men for at være ærlig, så kunne de godt smutte hjem til DK igen. "Vi her for at besøge dig, skat" siger Jonathan(ex kæreste, hvis du ikke kunne huske hvad han hedder) jeg krammer dem begge to på samme tidspunkt. "Men hvordan viste i at jeg var her?" Spørger jeg. "Jeg kender Lauritz og Oscar" svare han.
Jeg nikker, i det samme øjeblik, kommer Marcus & Martinus ind ad døren. Jeg sukker, "Har du savnet os?" Spørger Marcus. "Jeg ved ikk rigtigt" svare jeg grinende. Det er fint nok at de er her, men jeg synes bare at vi rimelig mange. Jeg går ind i stuen og smider mig i sofaen ved siden af Lauritz. Han sniger sin arm omkring mig, og kysser mig på panden.
Vi har bestilt pizza, og lagt 8 madrasser ud på gulvet. Der også plads i sofaen. Jonathan, bliver ved med at kalde mig "Skat" og det værste af det hele er at han prøvede at kysse mig. Er knægten på stoffer eller har han demens, han har helt glemt at vi ikk er kærester mere.
Det ringer på døren. Lauritz springer op af sofaen, og jeg lander på gulvet, jamen tak for det. Martinus rækker sin hånd frem, for at hjælpe mig op. Jeg tager hans hånd. Han trækker mig op, knægten har sku ogs nogle fine bøffer af muskler. Jeg mumler at 'tak' til ham, når jeg er kommet op og stå.
Lauritz kommer med ret så lækre duftende pizzaer, nam nam. Han stiller på sofabordet. Jeg er den første til at nakke en pizza. Muhaha jeg fik den lækreste pizza og den bedste. "Kan mig og Maren, sige noget bagefter?" spørger Vilde. "Jaer ofc" svare jeg.
Efter vi har spist pizzaerne, spørger jeg pigerne om "Hvad vil i snakke om?". "Jooo altså, mig og Vilde, vi skal flytte til Tyskland, for at gå på gymnasium/VGS der" svare Maren. "Ejjj, jeg kommer til at savne jer...." siger mig og Marte i munden på hinanden.
Vi griner, "Hvornår tager i afsted?" Spørger Oscar. "På onsdag, tager vi afsted" svare Vilde, han nikker. "Heey Jose(bedsteveninde fra DK), kan vi lige snakke?" Fløj det ud af mund, efter jeg havde tænkt på det i lang tid. "Ja ofc" siger hun.
Vi går ud i gangen. "Hvad sker der?" Spørger hun. "Først jeg har savnet dig utrolig meget" siger jeg og krammer hende. "Og for den andet, hvad sker der for Jonathan? Han virker som vi ikke...." mere for jeg ikke sagt før Jonathan træder ud i gangen. Skal han altid være der hvor jeg er? "Hvem virker ikke som hvad?" Spørger han.
"DET ER DIG DER IKKE HAR FATTET AT VI HAR SLÅET OP!!!" Råber jeg ham lige i hovedet, wow jeg fik et udbrud."DET HAR JEG DA FATTET. MEN JEG VI GERNE VÆRE KÆRESTER IGEN!" Råber han tilbage. "Jeg har fucking fået en kæreste" siger jeg, og prøver at bevare roen. Han svare ikk, han hamre bare døren i. Så er han skredet.
"Undskyld for mit udbrud, jeg skulle bare ud med det" siger jeg til Josephine. "Det gør ikk noget" svare hun. "Vil i være med at lege en leg?" Spørger en en glad Marcus. "Jaja" svare jeg.
_____
Kapitel 12
Hvad synes du om min bog?
Husk at vote & kommenter(:Møøs fra Lærke<3333333
YOU ARE READING
Fucking Gunnarsen - M.G
Fanfiction!Danish¡ Ella skal rejse fra Danmark og helt til Trofors, Norge. Hvor hun møder de norske popstjerner Marcus & Martinus. Hun hader dem så inderligt meget. Men bliver hun ved med det? Eller sker der noget som forandrer det hele? Forelsker hun sig i n...