1.BÖLÜM》BAKKAL

495 15 3
                                    

Normalde herşeyden çok çabuk sıkılan bi kızım. Delirmiş gibi evde 7 tane kedi besliyorum..Onlardan başka güveniceğim kimse yok,Tabi 13 senelik arkadaşlarım Helin,Alev,Tülay ve Mira'yı saymazsak. Ahh ne kadar kabayım kendimi tanıtmayı unuttuummm. Ben Nesem 19 yaşındayım herkes gibi sıradan bi kızım,saçlarımım ve gözlerim rengi klasik kahve ve buda Benim Hikayemm..

1.BÖLÜM》BAKKAL

Nesem:Anne yine mi toz alıcaz? Anne daha dün aldık. Anne kim görcek annee?? ANNEEEAAA!!

Aydan:Ne bağırıyon be pasaklı. Seni alan adam yandı valla, alma toz falan git hadi.

Ahh sonunda kurtuldum.. Klasik yaz günü işte,temizlik hastası bir annem var hala nasıl onun kızıyım şaşırıyorum. Bikinilerimi giydikten sonra attım kendimi dışarıııı. Atmasaydım amk bu ne sıcak?? Sanırsın ülke Afrikadan gelen sıcak havalarla yiyişiyor.

Hemen Alevi ve Mira'yı arayıp her zaman ki yerde buluşmamızı söyledim. Ay o cafeyi çok seviyorummm Deniz,Yemek ve Taş Çocuklarrr...Hepsi bir arada, Hemen oraya gidip oturdum.

Yemin ediyorum 5-6 dakikadır yürümüşümdür ama kesin ve kesin amele yanığı oldum. Lan 1 dakika...Oha lann...LAANN!!! Bu benim eski sevgilim Atakan değil mi? Yanındaki sürtük kim amk? Vay ırıspııı..

Çok sinir olurum böyle şeylere, Sevdiğimden fala değil sadece...Amaannn boşver. Neyse ki Alev ve Mira geldi, hayret çok kısa sürdü hazırlanmaları.Ya dünyanın sonu geldi ya da ben ölüyorum.

Alev:Aşkilopum,Bitanem,Hayatım,En best'immm

Nesem:Ne istiyosun yine?

Alev:Şeyy...Immm...Şeyy...

Nesem:Söylesene kızımmm

Alev:Aman tamam. Şu karşıdaki bakkaldan bana sigara alır mısın??

Nesem:Off başımın belası offf

Neyse zaten o bitch ve o erkek ırıspısının yüzünü görmek istemiyodum. Kalkıp bakkalın yolunu tuttum. Yakın olmasa götümü hayatta kaldırmazdım. Bakkala tam giricekken, tabi ben salak önümdeki basamağı görmedim vee küütttt....

Tahminimce başımı bi yerlere vurdum. En son hatırladığım şey Kaslı,Sarışın,Aman Tanrım diyeceğim bebenin kollarının arasındaydım ve onun bana "İYİ MİSİNİZ" diye bağırmasıydı pardon Anırmasıydııı... Ah sakar nesem bi düzgün günün yok be kızım...

Merhaba arkadaşlar ben Ecem Naz,ilk defa bir hikaye yazıyorum ne yapıcağımı hiç bilmiyorum birazcıkta kısa oldu ama heyecandan yaniii :D Sizin bana yardımcı olucağını düşünüyorumm hepinize koca koca öpücükleeerrr....( Bu arada multimedia nesem )

Tatlı TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin