Ei bine și vacanța asta s-a terminat intr-un final, cred ca a fost una dintre cele mai nebune veri pe care le-am avut de cand sunt la liceu, si inainte cunosteam multa lume sau mai bine zis ei ma cunosteau pe mine pentru ca eu doar ii salutam din politețe dar cele mai bune prietene ale mele sunt Lola si Jia Li, este din Coreea si de aici numele ăsta mai ciudat.
Stați putin, eu nu m-am prezentat, era sa uit cel mai important lucru. Eu sunt Zaira Swith, poate ii cunoasteti pe minunatii mei parinti Anna si Mark Swith, doi celebrii oameni de afaceri dar din nefericire mereu sunt plecati in lume si eu sunt nevoita sa stau cu sora mea mai mica Isra in varsta de 15 ani, este diferenta doar de 2 ani intre noi si consider ca suntem foarte diferite in ceea ce ne priveste..ei bine cam tot. Daca va intrebati daca murim de foame raspunsul este nu pentru ca parintii mei ne-au lasat-o pe cap si pe bucatareasa, servitoarea, menajera si a doua noastra mama, o rusoaica nebuna in sensul bun al cuvantului Damaris, nu e nume rusesc stiu dar nici nu vreau sa intru in detalii in ceea ce o priveste pe ea. Nimic nu misca in casa fara stirea ei dar intr-un fel e bine ca acopera lipsa mamei din casa
Ce era sa uit, m-am luat cu vorba si cand colo eu adica noi ca merge si Isra cu mine la liceu ca asa e viata cand doar tu ai masina din casa ta. Niciodata nu ies nearanjata din casa si cu o tona de parfum, cu toate ca miroase putin izbitor o fata trebuie sa miroasa bine, nu? Imi iau cheile de la masina, casa si tot ce am gasit, nu va uitati la mine, casa asta are multe chei si nici nu stiu de la ce sunt macar.
-Hai Isra misca-te ca intarzii la liceu. Sfinte, pana si eu termin mai repede ca ea..
-Cobor acum ca doar nu zbor, nu intarzii nicaieri, vorbea marea dornica de carte Zaira
-Cobori sau urc eu si te si pocnesc. Dragoste de sora, frumos, nu?
In cele din urma ma urc in masina si ne grabim putin spre scoala pentru ca sora mea criminala de timp avea dreptate in ceea ce priveste timpul. Ajunse la scoala ii urez succes si ma intalnesc cu Lola si Jia. Mergem incet spre clasa pentru ca inca e pauza, toata lumea ma saluta si repet, eu nici nu ii cunosc pe unii din ei.
-Deci Zaira cum a fost ziua ta?
-M-a enervat de dimineata..nici nu apuc sa termin propozitia ca dragul, unicului, inegalabilul, doamnelor si domnilor dar in special doamnelor iubitul meu....*tobe bam bam bam* Isian Dougles capitanul echipei de fotbal din liceu, din cel mai dragut dupa parerea mea
-Diavolul ala mic si fara aripi dar cand se enerveaza pe mine isi scoate coltii aia ai ei, ah Isra
-Calm capitane, ti-e frica de sora mea?
-Nu ca mi-e frica, ma sperie
-Oo haide, incepe toate 3 fetele sa radem iar Isian se simte putin prost
Auzim clopotelul si mergem spre ora de bio, Isian are antrenament pentru meciul de vineri seara. Ora de bio decurce bine pana cand incepe sa ma plictiseasca Domnul Lambert, omul asta nu e casatorit nimic si totusi arata asa, bine poate ca el are 40 de ani dar prima data i-am dat 70, ah..cartile astea prea multe in exces dauneaza grav..
Primele ore merg bine dar de la a 3-a ora incep sa am un sentiment ciudat ca se va intampla ceva pana voi pleca acasa dar nu bag in seama sentimentul si continui orele si iesitul prin pauze cu mintea goala, incep sa vorbesc cu fetele la masa de pranz in locul nostru de la terasa iar acel sentiment tot vine si se face mai intesc dar haide Zaira ce poate fi, calmeaza-te si stai pe picioarele tale, nu se intampla nimic e doar in capul tau, sfinte.
In cele din urma orele se termina asa ca imi iau la revedere de la fete si imi astept sora de care ii este frica marelui capital de fotbal din liceul South High. Mult dureaza sa se termine orele la sora mea dar cand sa ma intorc din greseala m-am impiedicat si ceea ce e ciudat e ca nu cad pe pamant, deschid ochii si vad un baiat care arata..chiar bine.. oo doamne Zaira ai iubit pentru numele lui Dumnezeu, dar tot constientul meu zice sa nu mai stau ca proasta in bratele lui si sa ma ridic sa ii multumesc ca m-a salvat de la naufragiu si sa plec adica sa imi astept diavolul..adica sora..ahh Isian. In cele din urma ma ridic si incerc sa port o conversatie dar oare de ce imi este frica sa deschid gura ceea ce nu s-a intamplat pana acum la mine.
-Buna, mersi ca m-ai prins
-Pentru putin, eram doar in spatele tau si nu voiam sa te las sa cazi, eu sunt Joshua
-Eu sunt Zaira
Si de aici a inceput totul....
YOU ARE READING
Regina liceului
Teen FictionTotul începe când cea mai populară și să zicem mai bogată fată din liceu se îndrăgostește de un băiat oarecare, oare să uite aceasta despre titlul de regină liceului sau să uite oare de vechile ei obiceiuri doar pentru un băiat oarecare?