Güven Sorunu? Ya Da Korku?

1.5K 75 13
                                    

Liu elinde dosya ile salona girdiğinde Jeff gözleri büyüyerek ona baktı. Kane ise yutkundu. Liu dosyayı odadaki orta sehpanın üstüne atarak Jeff tuhaf bakışlar attı.

- Bunu neden sakladınız?

Jeff bir şey söylemedi, Scarlett dosyaya tuhaf bakışlar atıyordu, kısılmış gözleri arada Liu ve Jeff arasında gidip geliyordu. Grey ise kaşları çatılı dosyaya bakıyordu. 

- Bu ne şimdi?

Grey dosyayı eline aldığında Scarlett yerinde kıpırdandı ve pencereden dışarı baktı. Grey dosyayı açarak göz gezdirdi ve gözleri sonuna kadar açıldı. Bir iki adım gerileyerek Scarlett'a inanmaz gözlerle baktı.

- Sen, sen...

Scarlett hafifçe güldü ve ayağa kalktı.

- Kardeşimle tanışmıştın değil mi Grey? Bundan neredeyse 80 yıl önce...

Grey titreyerek Jeff'e döndü.

- Ne zamandır biliyordun?

Jeff yere baktı.

- Fazla olmadı... En fazla iki hafta...

Grey onlara anlamayarak bakan Jane ve Raven'a dosyayı uzattı. Scarlett katillerin arasında kalmaktan rahatsız gibi görünerek tekrar pencereye göz attı. Kane onun pencereye bakışlarını yakalayınca yavaşça pencerenin önüne geçti. Scarlett hafifçe güldü. Kane'i alaya alıyordu. Liu ve Jeff, Grey'in panik olmuş hali yüzünden dikkatleri dağılmış haldelerdi. Jane gözleri kısılı halde Scarlett'a baktı.

- Demek suikastçiler bu yüzden peşinde...

Scarlett gülümsedi.

- Richtig, mein kleiner... (Doğru küçüğüm)

Rave ona kaşları çatılı halde baktı.

- Bu pek çok şeyi açıklar, ya diğeri? Sanırım Grey onu görmüş ha?

Scarlett ufak kahkaha attı.

- Reinhard'ın insan doğasına dönmesine oldukça yardımı dokunmuştu...

Jane bu sırada Mitch ve Jack'e durumu açıklıyordu. Scarlett yüzünde ürkütücü bir gülümsemeyle Kane'e döndü.

- Bence oradan çekil kobolde(küçük iblis)...

O bunu der demez Kane'i yere yığan bir tür patlama ile pencere parçalandı ve pencereden içeriye kızıl saçlı mavi gözlü, siyahlara bürünmüş biri girdi. Ayağa kalktığında Scarlett'a baktı. Herkes gözlerini odadaki yeni kişiye dikmişti. Grey yutkundu.

- Demek Reinhard'da buradaydı...

Çocuk hafifçe sırıttı.

- Elbette. Kız kardeşimi yanlız bırakmayı bir an bile düşünmezdim...

Kane güldü. 

- Naziler sizi kardeş olmanız için yaratmadı...

Reinhard gözlerini kısarak Kane'e ürkütücü bakışlar attı.

- Evet, ama biz kardeşiz. Aynı genetiğe sahip iki kişiyiz, bu bizi kardeş yapar...

Kane omuz silkti. 

- Yaratılma amacınızı düşünürsek...

Reinhard'dan gelen bir hırıltı onun sözünü kesti. Dudakları hafifçe aralanmış ve keskin dişler göz önüne serilmişti.

- Sen kendin susar mısın yoksa yardım edeyim mi?

Kane yutundu ve Grey aralarına girdi.

- Sakin ol, buradaki herhangi birine zarar verirsen başına bela alırsın...

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin