1.Cartoons VS Anime
Hey , hey !
Scriu aceasta carte cu scopul de a va informa cu noile stiri din lumea Anime. Sper sa va placa si astept comentarii si pareri de la voi.
Okay , in acest capitol vreau sa abordez un subiect simplu si des intalnit. Cartoons Vs Anime.
Probabil ati avut certuri pe tema aceasta cu prietenii si cu colegii de la scoala , iar intotdeauana spuneau: "-Desenele animate sunt acelasi lucru cu anime-urile !"
Gresit , gresit , foarte gresit. Noi otkau urmarim seriile anime dar de asemenea si desenele animate , deci stim ca e o diferenta destul de mare. Insa cineva care doar a vizionat desene animate , si niciodata un anime , habar nu are.
Pai sa vedem:
Animeu-rile sunt creatii japoneze care au pornit de la benzile desenate in alb negru cunoscute sub numele de manga , dar astazi acestea pot fi gasite si in varianta color. Un anime are un curs logic al actiunii in functie de tema , iar in mare parte fiecare personaj secundar care a avut un numar de replici se poate regasi mai tarziu in episoadele urmatoare , gen sa ajute personajul principal.
Desenele animate au rolul de a amuza publicul , nu chiar , si nu au un curs normal al actiunii , intr-un desen animat ne este prezentat personajul principal in episoadele importante din viata lui care mereu sunt ironice si nu se va mai vorbi de ele sa zicem in episoadele urmatoare. Daca de exemplu in episodul x ala a manacat un crocodil in episodul y nimeni nu va mai sti de asta.
Intelegeti? E un paradox.
Sunt si mai multe diferente , grafica , traditiile ( ma refer ca in fiecare anime apar traditiile japoneze) , povestea , temele , cursul actiunii. O gramada , dar unii nu sunt in stare sa realizeze.
Deci nu ii judecati pe prietenii vostri ca nu au habar ce e ala un anime , voi stiti mai multe , multumiti-va cu asta.
Sper ca va placut acest capitol si o sa incerc sa postez de cateva ori pe saptamana.