mark

446 10 0
                                    

  Așează buchetul cu grijă și își șterge rapid lacrimile . Nu vrea ca fiul ei să o vadă plângând . Însă fu prea târziu . Două brațe îi înconjură talia . Tânărul de 15 își puse capul pe umărul mamei sale și încercă să își țină lacrimile în frâu .

El : - Va fi bine , mama ... Promit ...
Ea : - Așa e . Ne vom descurca . Vei crește bine și frumos , iar tatăl tău va fi mândru . Te iubesc Mark !

  Femeia începe să plângă și îl ia în brațe pe fiul său .

El : - Și eu te iubesc , mamă ...
Ea : - Haide să ne întoarcem acasă .

***
Tanarul cum intra in casa cum pleca spre camera lui . Femeia a vazut niste plicuri pe jos asa ca le lua si se duse la bucatarie .  Primul plic era chiar de la doctorul sau . Ofta si il deschise cu teama .  Exact de ce ii era teama nu putea scapa . Avea tumoare . Si mai mult de 2 ani nu mai avea de trait . Acum totul se lega .  Lacrimile isi facusera rapid aparitia pe obrajii sai ? Urma ca in curand sa se alature sotului ei . Era chiar fericita . Il iubea si ii era greu fara el . Insa nu vroia ca fiul sau sa ajunga in grija unor straini  . Tanarul era inca minor .

Isi sterse lacrimile si urca in camera lui Mark . Bate de cateva ori la usa apoi intra . Il surprinse vizionand un anime yaoi . Erau preferatele lui . Uneori se intreba daca nu cumva e gay . Gandul ca fiul sau s-ar culca cu un el in loc de o ea o face sa zambeasca .

Ea : - Scumpule ?
El : - Mama ?!  * inchide animeul *
Ea : - Nu te mai rusina . * rade * Ma gandeam ... Sa adopt un copil .
El : - Poftim ?! * se ridica in picioare * Tu te auzi ?! Esti toata ziua plecata la lucru ! Cum poti avea grija si de un bebelus ?!
Ea : - Nu ma gandesc la un bebelus . La un baiat care sa fie mai maricel ca si tine , ai nevoie de cineva care sa te protejeze .
El : - Mama .,. Tu cumva ...
Ea : - Te rog . E mai bine pentru amandoi . Acum ca tatal tau nu mai e va trebui sa muncesc si mai multn. Si sti bine cum e la spital .
El : - Bine . Te voi sustine .
Ea : - Iar in caz ca va indragostiti veti avea toata sustinerea mea .
El : - Poftim ?!
Ea : - Stiu ca iti plac baietii . Acum ! Ce spui de o portie mare de cartofi prajiti ?
El : - Da ...

 Acum ! Ce spui de o portie mare de cartofi prajiti ? El : - Da

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

( Mark )

Mama imi aduce mancarea si mi-o aseaza frumos pe birou , iar apoi imi spune ca pleaca la servici . Imi lasa un sarut pe obraz , iar apoi pleaca . Nu imi vine sa cred ... Nu am alta cale ... Teebuie sa fac video chat ... E singura solutie , Sper sa am noroc .

*** peste o ora ***

Anonimul_66 : buna puiutule !

Mark_69 : buna domnule ...

Anonimul_66 : Auzi la el
Anonimul_66 : domnule
Anonimul_66 : 😂😂😂

Mark_69 : De ce razi ? 😑

Anonimul_66 : nimic .
Anonimul_66 : Am 17 ani .
Anonimul_66 : Tu ?

Mark_69 : 15
Mark_69 : Esti ... Tanar ...

Anonimul_66 : Si tu esti tanar .
Anonimul _66 : Voi porni si eu camera .

Mark_69 : Ok

  Wow ... E ... E chiar ... Frumos ....

Fuck me ( Yaoi 🔞 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum