Nem beszéltünk tovább arról, hogy mi történt. Pontosabban, hogy mi történhetett volna. A nap további részét sütéssel és egy csomó nevetgéléssel töltöttük. Sokat beszélgettünk arról, hogy a maradék időnkbe mit csinálhatnánk és úgy döntöttünk, hogy amint kinyitnak a boltok elmegyünk egy festék áruházba és átfestjük Adam lakásának egy részér, mert ami azt illeti eléggé egyhanguak a falak színe sőt így belegondolva borzalmasan lehangoló az egész. Kora este Adam hazavitt és anyu meg egy kicsit az én győzkódésemnek köszönhetően nálunk maradt vacsorázni nagy örömömre. Rengeteget beszélgettünk így hárman, de sajnos az idő hamar elszaladt, Adammel még kint a kapunál váltottunk egy csókot majd besiettem a házba. Olyan boldognak érzem magam mellette.
Miután anyunak segítettem elpakolni elmentem fürödni majd lefeküdtem aludni. Nem kellett sokat várnom hamar rámtelepedett az álmosság és nagyon hamar elis aludtam.Reggel arra ébredtem, hogy a tiszta libabőr a testem a szobám pedig olyan mint egy jégverem. A takaróm a padlón hevert a radiátorom ami a meleg megteremtéséédt felel valószínüleg jég hideg lehetett és ez csakis az én hibám. Éjjszaka arra keltem, hogy mennyire melegem van ezért hát kipattantam az ágyból és levettem a szobámba lévő fűtést, de most nagyon bánom, mert majd megfagyok. Feltekertem a fűtést és visszabújtam a takarók közé. Megzizzent a telefonom a szekrényen mire ismét kipattantak a szemeim és a készülékért nyúltam. Újra bevackoltam magam és az üzenetre pillantottam. A kijelzőn megpillantottam Adam nevet a testemet pedig átjárta a boldogság míg arcomon egy hatalmas mosoly jelent meg.
Adam: Remélem már felkeltél, mert úton vagyok érted. Ma elviszlek randizni! Öltözz a szokásosnál is melegebben.
Micsoda? Adam King elvisz randizni, az az, Adam aki utál nyálas dolgokat csinálni, aki még sosem hívott randira egyetlen egy lányt sem és még Ő maga sem volt egy igazi randin és ami a legdurvább az egészben, hogy ez mind velem történik meg. Adam egy olyan klassz srác, remek ember hatalmas szívvel és ezt rajtam kívűl senki sem tudja még Adam sem, mert nem akarja elhinni, hogy ő igenia jó ember.
Mosolyogva újra átolvastam amit írt, de csak a biztonság kedvéért hátha csak én képzeltem be az egészet, de nem, még mindig ott voltak a sorai amik egyre csak a szívembe vésték magukat és a szerelem olyan erővel áramlott szétt bennem, hogy attól féltem mindjárt felrobbanok.
A másik oldalamra fordultam és magamhoz öleltem a telefont, talán még a szememet is becsuktam és egy kicsit elis szunnyadhattam, mert a következő pillanatba halk beszédre majd egyre közeledő léptekre és végűl három kopogásra pattantak ki szemeim és olyan hévvel keltem ki az ágyból, hogy kellett pár perc míg alább hagy a szédülés.
-Egy pill..-Adam halkan kinyitotta az ajtót majd bedugta a fejét és kutakodva nézett körbe. Mikor meglátott engem a szoba közepén egyre csak szélesedő mosoly jelent meg az arcán, beljeb jött majd végignézett pizsamás reggeli külsőmön és olyan nagy mosoly jelent meg az arcán mintha csak Jokert láttam volna magam előtt. Szemeit még mindig rajtam legeltette arcom pedig ettől olyan vörös lehetett mint egy érett vadalma. Megfogtam az egyik takarómat és magam köré tekertem.
-Mit is szerettél volna mondani Lisa?-Közelebb araszolt hozzám, két kezébe vette az arcom és olyan közel voltunk egymáshoz, hogy amit ő kifújt azt én beszívtam és egy fordítva is így volt.
-Hm..nem.-Elakadt a lélegzetem mikor ajkát az enyémhez érintette és végig szántott rajtam.
-Tehát mit szerettél volna.-Egyik kezét levezette a derekamra és magához ölelt míg másikkal a számon símitott végig. Behunytam a szemem és közelebb bújtam Adam meleg testéhez és halk szakadozott sóhajjal megpróbáltam rendesen gondolkozni és valami normális választ mondani. Csak azt akartam, hogy egy pillanat és nyitom.
Ezt kellett volna mondanom, de mikor szólásra nyitottam a számat Adam keze levándorolt a fenekemre és ezzel sikeresen elia hallgatatott. Csak egy pár percig tartotta ott a kezét és ez elég volt ahoz, hogy végig fusson rajtam a libabőr és belém fojtja a szót. Aztán egész teste rázkodni kezdett és szépen lassan az egész szobát betöltő nevetése vízhangzott a fülembe. Ha eddig piroskás volt az arcom most biztos, hogy tetőtől-talpig vörös lehetett a fejem. Csak szórakozott velem . Haragúdtam rá, de ugyan akkor én is jót szórakoztam .Elhúzódtam tőle és ledobtam magamat az ágyra, Adam még mindig jól szórakozott rajtam én pedig egyre csak vörösebb éa vörösebb lettem aztán eszembe jutott valami. A telefonom után nyúltam majd a fülemhez emeltem és a szoba távolabbik részéhez mentem.
-Áh szia Bobby, igen most épp raérek..
Vártam egy pár percet majd tovább beszéltem a néma telefonba. Adam nevetése elnémúlt és féltékeny tekintetém az enyémbe fűzte.
-Hát nem tudom, tudod most Adammel leszek, de délután szabad vagyok szóval..
Adam kikapta a kezemből a telefont és az asztalomra fektette. Lassú léptekkel felém araszolt majd az ágyra döntött ő pedig főlem tornyosult.
-Lisa Morgen most azonnal mond el, hogy mi a büdös francért hívott az a szerencsétlen seggfej.-Szemei villámokat szórtak , idegesége egyre csak nőt és én ebben a percben bántam meg, hogy eljátszottam ezt az egész telefonhívást.
-Nyugodj meg..
-Nyugodjak meg?! Mégis, hogy nyugodjak meg ha a csajomat elhívják egy kibaszott randira és nem Én voltam az ! Azonnal mond meg neki, hogy Te csakis az enyém vagy. Hozzám tartozól Lisa, hozzám!-Adam a nyakhajlatomba fúrta a fejét és olyan szorosan ölelt magához, hogy egészen biztos vagyok abban, hogy az előbb a bordáim ropogását hallottam.
-Adam, nem beszéltem senkivel. Megérdenelted, mert te is jót szórakoztál rajtam. Ja és Adam, megtennéd, hogy lemáazól rólam tudod te számomra egy kissé nehéz vagy.-Adam egy pillanat alatt átfordúlt és magára húzott engem.
-Nem érdekel Lisa, akkor is tudnod kell, hogy te az enyém vagy és nagyon szeretlek. Ezt sose feledd el. Most pedig öltözz, mert megyünk korcsolyázni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁS
RomanceDrága Olvasóim! A rossz fiú című könyvem jelenleg átírás alatt áll, de nem sokáig. Adam King és Lisa Morgen hamarosan visszatér. Az első szerelmünket örökké a szívünkben hordozzuk még ha már nem is vagyunk vele együtt. Adam King és a rémes modora...