ခ်စ္သူ႔တန္ဖိုး (ချစ်သူ့တန်ဖိုး)

1.5K 65 1
                                    

#Zawgyi

"ဟဲလို စစ္စစ္?"

"ဟဲလိုမလုပ္နဲ႔ ဟဲလို... နင္ဘာလို႔ငါ့ဆီ တစ္ေနကုန္ဖုန္းမဆက္တာလဲ?"

"ကိုယ္မအားလို႔ပါ စစ္စစ္ရယ္... ဆိုင္မွာတစ္ေနကုန္ရႈတ္ယွက္ခတ္ေနလို႔.."

"ဪ... ငါ့ကိုဖုန္းေလးခဏေလာက္ဆက္ဖို႔က်မအားလို႔... နင့္သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔က် ဟိုအေလလိုက္ဒီအေလလိုက္ လုပ္ဖို႔က်အားတယ္ေနာ္? အဆန္းႀကီး"

"မင္းရန္စကားမေျပာနဲ႔ေနာ္ စစ္စစ္.. တစ္ခုခုဆို အေၾကာင္းအရင္းကိုမေမးဘူး မင္းထင္ရာေတြခ်ည္းစြတ္ေျပာတယ္.."

"အေၾကာင္းအရင္း? ဟုတ္လား? ေလ်ွာက္သြားလိုက္ ေလ်ွာက္စားလိုက္လုပ္ၾကရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္း႐ွိေသးတယ္လား? ေျပာပါဦး အဲ့ဒီအေၾကာင္းအရင္းေလး..... ငါ့မွာေတာ့ နင္တစ္ေယာက္တည္းပဲ႐ွိလို႔ နင္ဂ႐ုစိုက္မယ့္အခ်ိန္ကိုပဲ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ ေတာင့္တေနရတာ... နင္ကေတာ့ နင့္သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ဆိုရင္ ငါ့ကိုသတိရဖို႔ေနေနသာသာ လွည့္ေတာင္မၾကည့္ဘူး... လြမ္းဖို႔ဆိုတာေဝး..."

"စစ္စစ္! မင္း!..... ကဲ ဟုတ္တယ္ကြာ ေလ်ွာက္သြားတယ္ကြာ ဘာျဖစ္လဲ?"

"ေတြ႕လား? နင့္ကိုေျပာလိုက္ရင္ အျမဲဒီလိုခ်ည္းပဲ... ထစ္ခနဲ႐ွိေဒါသထြက္ျပတယ္.. ေအာ္တယ္.. ငါ့ကိုဆိုစိတ္မ႐ွည္ဘူး.. နင္ကငါ့ခ်စ္သူပါ ဟဲလိုရဲ႕.. ငါ့ခ်စ္သူက ငါ့ကိုဂ႐ုတစိုက္အခ်ိန္ေပးတာမ်ဳိး အားလံုးထက္ပိုၿပီးအေလးထားတာမ်ဳိးေတြကိုေတာ့ ငါေတာင့္တမိတာေပါ့ဟာ.."

တရစပ္ေျပာေနတဲ့ စစ္စစ္စကားေတြကို နားေထာင္ရင္း ဟဲလို
သက္ျပင္းခ်လိုက္မိသည္. ဟဲလိုက tomboy တစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး စစ္စစ္က lesbian ျဖစ္ေလသည္. သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ခ်စ္သူသက္တမ္း ၃ႏွစ္႐ွိၿပီျဖစ္ၿပီး ဒီႏွစ္ေတြအတြင္းမွာ ရန္ျဖစ္လိုက္ ျပန္ခ်စ္လိုက္နဲ႔ လက္တြဲလာခဲ့ၾကသည္. စစ္စစ္က သူ႔ကိုခ်စ္လြန္းလို႔ ဒီလိုေတြျဖစ္ေနတာကို နားလည္ပါသည္. သူကလည္း စစ္စစ္ကို ဘဝတစ္ခုလံုးနဲ႔ရင္းၿပီး ခ်စ္သည္. အခုလို သူမရဲ႕သဝန္တိုလြန္းမႈ စိုးရိမ္လြန္ကဲမႈေတြေၾကာင့္ နားလည္မႈေတြလြဲကာ သူတို႔မၾကာခဏ ရန္ျဖစ္ရျပီး လမ္းခြဲမယ္တကဲကဲ ေျပာမိၾကေပမယ့္လည္း တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ အခ်ိန္ၾကာၾကာမေခၚမေျပာဘဲမေနႏိုင္ၾက... အခ်ိန္တန္ရင္ ျပန္အဆင္ေျပသြားခဲ့သည္ခ်ည္းပင္.. ခုလည္းၾကည့္ေလ.. ႐ွင္းမရ... မဟုတ္မခံအက်င့္ေၾကာင့္ ေဒါသျဖစ္မိေပမယ့္ ျပန္ေတြးတိုင္းလည္း ခ်စ္စရာေကာင္းၿပီး ၾကည္ႏူးမိရျပန္သည္ေလ...

One Shot CollectionWhere stories live. Discover now