18. bölüm-Hoşcakal.

272 11 14
                                    

Hatırlatma
|||Hadise: Dayanamadım. Kaçtım geldim. Aşk acıyla sınanır Murat! Bir gün beni anladıgında affediceksin!Vazgeçme benden Murat!
Murat: Sen vazgeçtin!

Sonra Hadise başını Muratın omzuna yaslar.
Hadise: Başımın yanında başın. Düşsem buraya, saklansam sonsuza kadar.
Murat: Yeter sus! Git burdan!
Hadise: Ister bir sır, ister bir günah gibi razıyım! Yeter ki sev beni, yeter ki sakla beni sonsuza kadar!
Murat: Suus!
Hadise: Seni ruhumda sakladım ben Murat! Topraga düşene kadar benimlesin. Elimde olsa seni unutmamak için ölmem bile.
Murat: Beni sen öldürdün!
Hadise: Unuttun mu?
Murat: Unuttum! Unuttum seni! Sevmiyorum...seni sevmiyorum artık. Seni sevmiyorum! Seni sevmiyoruum!|||

Hadise: Unuttun demek? (Murat'a bir disk verir) Bunu izlediginde sonra belki herşey için çok geç olucak...(gozleri dolmuştu) Seni çok sevdim Murat...her zaman çok sevicem.
Murat: Bitti mi?
Hadise: Çok az kaldı...

(Hadise tam çıkacakken Murata döner)
Hadise: Hoşcakal.
Murat: Biz seninle 1 yıl önce vedalaştık.

(Hadise evine gider. Annesi ve babasını arar)
Annesi: Alo? Kızım...konuşdun mu Murat'la?
Hadise: Anne seni çok seviyorum. Biliyorsun dimi?
Annesi: Tabiki biliyorum kızım. Iyimisin sen?
Hadise: Eger seni bir gun kırdıysam...affet annecigim. (Aglıyordu)
Annesi: Kızım istersen yanına geliyim.
Hadise: Gerek yok annem...babama selam söyle ve onuda çok sevdigimi söyle.
Annesi: Tmm da Hadise Murat ne dedi?...Alo? Hadise? Aa kapatdi...neyse çok yorgundur herhalde.

(Murat Hadisenin verdigi diski açar, içinde bir video vardı. Onu açtı.)

“Seni Seviyorum…” Sana söylemek istediğim en kısa sözcüğün başında bile, bu cümleyi defalarca ve asla bıkmadan söyleyebilirim. O kadar derin ve o kadar güçlü bir sevgim var ki SANA, bunu anlatmaya ne sözler, ne cümleler, ne de noktalama işaretleri yeter. Çünkü bu öylesine içten gelen bir duygu ki, her an kalbimle birlikte atıyor ve her zaman beynimde canlı duruyor.
Seninle birlikte olduğum her an, kendimi sana daha çok kapılmış buluyorum. Seninle paylaştığım her şeyde seni çok daha fazla seviyorum. Sevginin bir sınırı var mıdır bilmiyorum ama, galiba bendeki sevgin ucu bucağı olmayan sınırsız bir sevgi! Seni tüm hücrelerimle, tüm zerrelerimle, tüm benliğimle çok seviyorum Aşkım. Seninle birlikte olmak, bana şunu çok iyi öğretti; Bir kere ben sensiz asla yapamam! Bunu biliyorum. Çünkü hayat ışığım da sensin, umutlarım da, hayallerim de! Her şeyin SEN olduğu bir yerde sensiz olmak; benim olamayacağım anlamına gelir. Murat...o gün O ses'ten sonra beni kaçırmışdılar. Bir depoya geldigimizde sende ordaydın. Beni kaçiran manyak ya annen yada Murat dedi. Sende beni ikna etmişdin...Hadise anneni seç demişdin. Bende (gözlerinden yaşlar akar)...neyse. Sonra hapse girmişdim, çunki sen hala komadaydin ve 1 yil sonra seni gore bilirdim...senin sesini duya bilirdim...sana sarılıp kokunu içime çeke bilirdim. Tam her şeyin guzel olucagina inanmışken senin beni hatılrlamaman benim canımı herşeyden çok yakmışdı. Beni ne zaman hatırlayacagını bilmiyorum...belki de emanetimi açmamışsın bile. Belkide beni izlemiyorsun. Beni hatırladıgında herşey için çok geç olucagını biliyorum...şimdiden bunu yaptıgım veya yapacagım için çok özür dilerim, çünki bir uçurumun kenarındayım. Geç kaldık sevgilim...seni çok sevdim.
Hoşcakal.

(Murat o zaman Hadiseyi hatırladı ve çok ama çok pişmandı...hemen onun evine gitti. Yolda Hadisenin arabasını farketti. Hemen arabayı çevirdi ve takip etti. Geldikleri yer uçurumdu.)
Murat: Hayır bunu yapamassın...HADISE...

(Hadise arkasını doner ve gulumser)
Hadise: Sonuna kadar geldim ben Murat...ama sen yetişemedin. Kendinden çok bana yazık ettin. Gücüm kalmadı artık. Aylar, yillar geçsede ben seni unutmayacagım...
(Bir adım daha atar)
Murat: (Bagirarak) HATIRLADIM...HATIRLADIM HADISE! SENI, ANILARIMIZI, HERŞEYI HATIRLADIM. SENI NE KADAR ÇOK SEVDIGIMI HATIRLADIM...BUNU BANA YAPMA. (Elini uzatır) Hadi gel! Hadi...hadi sevgilim...Hadise ne olur...
Hadise: Beni kurtarmak için böyle söylüyorsun...biliyorum.
Murat: HAYIIIR HAYIR...Hatirliyorum herşeyi hatirliyorum...O Sinan herifin yaptiklarini, Deryanin kaza yaptigini,senin bana korktugun için tokat attigini, O ses'te atışmalarımızı....hatırlıyorum. Hadise lutfen yanıma gel...hadi birtanem...hadi minnoşum...
Hadise: Gerçekten hatırlıyorsun...
Murat: Eveeet evet hadi hadi gel...
Hadise: (Aglayarak) Beni asla bırakmıyacaksın dimi?
Murat: Ölürümde seni bir daha bırakmam...
Hadise: Tamam.
Murat: Dikkat et.

(Hadise tam gelicekken ayagı kayar)
Murat: Hadise dikkat et...HADISEEEEE

HadMur hikayesi❤Место, где живут истории. Откройте их для себя