Yine sabah...Telefonuma bakmak istedim.Amaaa hayır bu bir şaka .Yani şaka olmalı.Öliiim.17 Eylül.HAYIIIIIIIR yarın okul var.Omg."Cehennem başlıyor."diye içimden söylendim.Vee "YAZ BİTİİİ"diye bu sefer dışımdan söyledim.Ve hemen kalktım yataktan.Selin'i aradım."Selin tatil bitiii."Selin ise şaşırmadığım bir ifadeyle:"Kızım salak mısın evet bitiyor."diye gürledi."Neyse by" "Hadi bay"diyerek suratıma kapattı.Pijamalarımdan kurtuldum.Günlük kıyafetlerimi giydim.Bu arada ben PELİN.Merdivenden aşağıya indim.Yoruldum.Yoruldum çünkü insanın 7 katlı bir evi olunca ve onun 5.katında yatınca vee 2.kata inince...Neyse...
~~~
Hizmetçiler her zamanki marifetleriyle harika bir sofra hazırlıyorlardı.Onlar hazırlayana kadar Instagram'da takılmaya karar verdim.Arkadaşlarım tatile falan farklı şehirlere gitmişlerdi.Biz de yaz evine geldik ama ben farklı şehirlere gitmek istiyordum.Annem ve babama bu konuyu açınca hemen değiştirecek bir şey buluyorlar.Herkes güzel fotolar atıyorlardı.Kendimi dışarıya attım.Instaya atabilecek bir selfie pozu veriyordum.Vee 3.deneyişimde bu oldu.Yeeee...Nys...
~~~
Kahvaltıdan sonra saate baktım.Saat 10.25.Hemen dışarıya çıktım.Çünkü bu son tatilimi değerlendirmeliydim.Ama çıktım da ne oldu.Bir şey yapmadan eve döndüm.Hizmetçiler valizimi hazırlıyordu.Kalp krizi gečircektim resmen ve saat 13.44 zaman kaybı her şey bilsem dün saat 12.00 dan sonra yatardım.Offf...Pişmanlıklar....Ve...Ben...Bunu söylemem de zaman kaybı...
~~~
Omg annemler arabaya biniyor.Ve ben de...Şehre yolculuk başladı...Ben de bu sırada Instaya attığım foto kaç like almış diye baştım.Üç saatte "220"like Instagram da 723 takipçim var.Sınıfta en fazla benim takipçim var.Yeeeeeee. hjhjhjhjjhj...Ve ben bu zaman kaybını yaparken şehre varırız.Saat 16.01...
~~~
Ve şehre yerleşim başladı...Ve...Bitti...Saat 17.59...Ve 18.00 olmasıyla akşam yemeği saati gelmiş oldu...Yedik bitirdik...Ve saat 18.35...
~~~
WhatsApp sınıf grubumuzdan tam 1.934 mesaj gelmiş ve bu 1 günde gelen mesaj.sjsjsjsjsjs...Hepsini okudum ve bu da bir zaman kaybı...Saat 20.32...Yatma zamanı ve okul zamanı geli...Yaz bitii...
~~~
Saat 21.30...Ve annemin yatma uyarısı...Yattım ama uyuyamadım.Saate baktım.Saat 22.22.Bu sefer gözümü bir daha açmamak üzere kapadım.Ve uyumuşum...
~~~
Sabah...Okul...Vakti...Hayyyyıııırrr...Pöööffffffffff.....Offfffff....Bu da zaman kaybı...Saat 07.30 evden ayrıldım.Ve okula geldim...
~~~Ve o bela yere ilk adımımı atınca...
Umarım beğenirsiniz lütfen yorumlara yazın oylayın.Sonra Görüşürüz...💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL HAYATIM
Humor"Ben ve okul...Çok uzak şeyler...Okuldan nefret ederim... Nefret etsemde yine yaşadığım bir okul hayatı var...İşte bu hayatı okuyun!.." ~Baş karakter PELİN~