-Öyküm -
Selam, ben öykü.1hafta sonra 16 yaşıma giricem yani öyle birkaç ay önceden herkese doğum günümü hatırlatan bir tip değilim ama 16 olucağım için duyduğum heyecan serdar ortaçın şarkı sözleri gibi bişey. Aslında yazda doğmak kotü bnce arkadaşlarının çoğu -belki hepsi- tatillerinde harika zaman geçirirken senin doğum gününü bir mesajdan başka kutlayamayacak kadar meşgul olur . Yaz tatili benim için geçen seneye kadar çok fazla şey ifade ediyodu 7 yaşında taşındığımız sitede havalı arkadaş grubumla-asdffhhjjkkl- baya iyi zaman geçirirdik ve heryeri çok iyi bilirdik taa ki deddmin rahatsızlığından dolayı başka bir siteye taşınmak zorunda kaldık . Burası hastaneye 1 km kadar daha yakındı diyecek söz yoktu . Dedemin ki hastalıktı ama keyfe taşınmış olsaydık emin olun tepkim buyuk olurdu .
Ailem bu sitenin eski sitemizden daha iyi olduğunu soluyır ama arkadaş olmayınca işte -ki ben çok sosyal bi tip değilimdir- herkesin 6 fili kaplayacak buyuklukte devasal bahçeleri ve bakımları tamamen onlara ayit olan arka bahçedeki havuzları vaedı . Herşeyi düşünmüşlerdi denizi çok iyi gören terasımızda bir salıncak bile vardı :). 3 katlı evimiz oldukça ferah ve güzeldi sadeec tek eksik bu evde ,havuzda,bahçede hatta terastaki salıncakta benimle beraber olacak arkadaşlardu .
Burası bnm sporumu ilerletmem içinde yeterince imkana sahipti hatta fazlasına . Eski sitemizde sporu pek bi boşluyodum ve yaa bitiminde alışmak için zorlanıyordum . Ablanız 5 senedir tenis oynuyoda :-) .
Herşey yolunda giderken okul kapalalı 3 gün olduğundan ortamı haturlatan fotoraflar beni hüzünlendiriyodu . En yakın arkadaşım ışıl ı özlemiştim ama o 1 gün önce tatile gitmişti bile . Hiiç bizi aradığı sorduğu yok kırıldım kiğğğğ . Hıh .
Onunla tüm sene temmuzda tatil hayali kurduk .haziranı çook sevmeme rağmen temmuz için ayrı bir heyecan:) nasıl olsa herkesin temmuzda en yakınn arkadaşı onlara tatile gelmiyo . Evet, ışıl tüm temmuz benimdi . Şanslıydım bu konuda annelerimiz izin vermişti .
Şimdi ise kıyafet dolabıma bakarak hayal kuran 15 (biz 16 diyelim xd) genç kızın dramını yaşıyorum . Ve bakakalduğım 23 dk içinde öğrendiğim tek şey : ALIŞVERİŞE ÇIKMAM LAZIM ! Hemde acillen .
Hemen üstüme bi kolları kesik pembiş gömlek geçirip altımada kot şortumu giydim .saç ,parfüm fln derken hazırdım cüzdanımı çantama koydum ve kapıyı çekip kapattım annem uyuyordu ve uyandırmak istemediğimden buz dolabının üztüne nerde olduğumu belirtecek küçük bir not yapıştırdım . Annem bunlatrı yapmama aluşık olduğundan çok tantana etmezdi . Avm nin yolunu tutum . Yakındı evimiz merkezde oldupundan bu tür şanslara sahiptim .
Girdiğim mağazalardan elimde 3-5 poşetle çıkar oldum . Herşeyi tüm dolabı yenikemiştim . Son olarak ayakabıcıdan kıyafetlerime uyacak rürden ayakabılar aldım . Vans ve superga almayı unutmadım tabiki ayrıca vazgeçilmez converse lerim bni tamamlardı . 5 saattir burdaymılşım ohaa zaman nasıl geçmiş tabi kabinde onu giy bunu çıkar derken acıkmıştım da . Öküz gibi yerdim ama duba gibi değildim . Belkş güzel bile sayılanilirdim . Uzun kumral ıçları sapsarı saçlarım , 1.75 bouyum var . Gözlerim aslında yeşil ama ışıl turkuaz olduğunu soleyip duruyo .ışılın gçzler zaten yeşil bildiğin çalı rengi yeşil yani . Saçları simsiyah ve cidden çok parlak şamuanınıda solemiyo :/ gıcık
Herneyse yemek tepsisi elimde boş masa arıyorum bir yandan da elimde baya bir yük ypan boşetLEER i taşımaya çalışıyorum . Hiç mi boş masa olmaz ya uff
Aa dur bi dakika şu boşmu ? Hemen o yöne ilerledim 3 sandalyesi olan bence boş bi masa . Hemen kuruldum o anda ztn bole bir kalabalıkta boş masa bulmuşım sevinciyle arkamdaki insancığın parmağının omzuma 'baksana bi ' der gibi dürtüşü yüzünden sevincime ara verip ona doğru boynumu çevirdim kiğğ UHAAA BU NE OLM ? Manyak tatlı bi çocuk la bu . Oyş tipe bak analar bunlarıda mı doğururmuşşş
Ben bu gibi düşüncelerdeyken çocuğun yüxüne mal gibi daldığımı farketince kendime geldim hele şükür . Adının ismini öğrenmek -istiyorum tanışak mı ? asddfhhjkkll ne diyom yaaa- uha tipe bak olm ya çok tatlı yakışıklı ötesi , taş mı desem yok la bu meteor da diil GEZEGEN fln mı acaba maşşallaaaahh . Ve düşüncelerimi bolen kadife ses
- prdn orda biz oturuyoduk kalkar mısınız?
Hıh noldu şimdi bozdun rezil de oldum onun masasına mı oturmuşum ole mi bn geldiğimde gayette boştu. Babanın malı olm bu masa yoktun işte ben oturdum allam ya . Fln demedim tabiki hığ . Ayrıca "biz" diyonda senden başkasını göremiyorum derken erken düşğncee arkadan taş gibi 2 kız 4 erkek gelince kalk öykü kalk sen cnm bunlar ne olm ? Hakaret gibi geldi. Ama gıcıklığım tuttuu hemde soğumakta ookan pizzamla başka yere gidemem siz gidin siz . Hığğğ triplerimin sırası diildi şimdş konuşmazsan iyice mal zannediceklerdi.
- üzgünğm kalkamam ben buraya oturduğımda sizden kimse yoktu yani boştu dedim sandalyeye kurularak . Benim gezegenimsi şey yarım bi sırıttı sonra
- güzellik senden rica editorum bak rica .
Diyince affaladım . Güzellik ? Ben ? Bide rica ediyomuluz hee ricaysa başka cnm hemen hemen kalkarım ztn bkle şimdi . Teallam ya nah kalkarım bay ego . Sen ister rica et ister yalvar bana sökmez tatlı şey .
- üzgünüm ama ricanı geri çeviriyorum dedim ki lafım üzeine sandelyenin tekini çevirip oturdu iyice yanıma yaklaştırıp .
- bak kızım beni tanımıyosun , inadım inat ister kalk ister kalkma bn bu masayı seçtim burda oturucam . Demez mi kaldım ole
Allah allah yapma ya sen bu masayı seçmişsin ole mi senin anan güzelmiğğğmolm
- bnm için sorun değil seni de bni tanıdığın soylemez ayrıca . Dedim
- yeterince tanıdım inatçının tekisin güzelsin ama tipim değilsin .
Uha bu özgğven sana bi kaç boy büyük heralde özgüven lens cnm yağğğ .ssss
Mala bak sorduk mu olm saba göre miyim diye bu laf üzerşnde bu egoisti sövüp masadan kalkmak istiyodum ama yaptığım :
Aeürkadaşlarına dönerek
- siz bunu neyle besliyosunuz ? Yerçekimi buna başka bi tarafından vurmuş . Bitarafı kalkmış . Yapmayın boyle sonra bunu insan sanıp konuşuyolar benim gibi . Diyip laf soktum edasıyla poşetleri toparlayıp tepsimle havalı havalı - artık poşet ve soğuk pizza tepsisiyle ne kadar havalı olunabilirse ...- ordan uzaklaştım . Pixadan bi jaç dilim yiyip çıkışa yöneldim . Yorucu ve yeterince aşşalanmış histiğim bi gündü evde yatağımla bütünleşmek istiyodum sadece . Tek unutamadığım laf soktupum anda salakça Sırıtışının sönmesi oldu . O sırıtışta ona çok yakışıyo haa .herneyse hayatımda bidaha görmeyeceğim aptal egoist naparsa yapsın umrumda diil .