Capitolul 1

60 5 2
                                    

   

*Prezent*

Au trecut trei luni de la moartea bunicului iar preselectiile Masterchef au inceput. De atunci eu nu am mai intrat in bucatarie dar acum trebuie sa imi tin promisiunea facuta. Am venit la preselectii singura pentru ca nimeni din familie nu ma sustine in ceea ce fac.

Pasesc plina de emotii pe aleea sdin fata cladirii. O privesc si raman cu gura cascata.... Aici viitorul meu se poate schimba. Visul meu va deveni realitate.

Sunt decisa sa pregatesc reteta preferata a bunicului si anume vita Wellinghton. Stiu ca este greu de preparat si necesita mult timp dar vreau sa impresionez. Ma pregatesc sa incep lucrul. Iau toate cele necesare si ma apuc de gatit relaxata.

O privesc din umbra inca de cand a intrat. E asa de relaxata. Dintre toti ea mi se pare cea mai motivata sa ia acel sort. Nimeni nu stie, dar eu sunt elementul surpriza in acest concurs. Si am sa imi fac datoria. Sa vedem cu reactioneaza in situatii de criza...

Vita e la cuptor si e timpul sa o scot. Iau vita din cuptor si ma indrept spre masa mea de lucru cand un strain se ciocneste de mine iar ceea ce am pregatit ajunge pe jos. Asta e prea de tot...

-Hei uite-te pe unde mergi! imi spune cu aroganta.

-Mai bine-zis, domnule arogant, tu sa te uiti pe unde mergi! Uite ce ai facut! tip aratand spre carnea aflata pe jos. Nu mai am timp sa fac alta! Idiotule!

-Mai, mai, mai! Dar ce artagasa esti! Gasesti tu o solutie! Ne vedem in curand! spune zambind si apoi pleaca.

-Off, ce idiot! Ce ma fac acum? Gandeste Maria! imi spun si apoi o idee imi strabate mintea. Asta e! Nu e la fel de stralucit ca primul fel dar se gateste repede.

Pasesc plina de emotii pe culoarul interminabil. Am auzit zvonuri ca chef Florin s-a retras din emisiune si ca un nou chef i-a luat locul. Asta ma ingrijoreaza. Incep sa disting trei siluete care ma asteapta. Da, exact in fata mea erau chef Catalin, chef Sorin si.....nu se poate ca el sa fie noul membru al juriului.  

Hei am inceput o noua poveste! Stiu ca cealalta nu e prea reusita, de aceea am decis sa o sterg si sa o incep pe aceasta.  Astept parerile voastre.

Hope you enjoy it! "Je"  va pupa!  XOXO.

Iubirea de la Masterchef [PAUZA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum