"Hiç öyle sanma "~1~

167 3 0
                                    

Okuldan geldim o kadar mutluyumki aşağıya indim ve babamın yanağına sulu bir öpücük bıraktım."kimse beni üzemez bugünnnğğğ"

"tatlım bence hiç öyle sanma" diye mırıldandı babam ama takmadım.babam sofrayı kurduğunda yemeğe yumuldum.babam,

"tatlım sana birşey söyliycem"

"söyle babişşkooğğ"

"hatırlıyor musun ? hani amerikada bir enisten vardı."

"hııı hatırlıyorum çok sinir bozucuydu bide o kel kafası yokmu ıııhh"

"bak sana nasıl diyicem bilmiyorum ama benim bu sene çok önemli bir işim var - bu arada babam doktor - ve Londraya gitmek zorundayım.Yani senide enistdene bırakmak zorundayım." ben öylece donup kaldım , birden yüzümdeki bütün gülumseme soldu koşar adımlarla odama çıktım.-evimiz iki katlı-odamda ağlayarak yorganı - evet dahala yorganla yatıyorum - üstüme çektim.evimizin kapısından bir ses geldi sanırım Rüya geldi yani kendisi kardeşim olur.sonra odama geldi.

"abla!koşarak yanıma geldi ne oldu ?" hızla ona sarıldım oda bana sarıldı.Ona olayları anlatım.

**.**.**.**.**.**.**.**.**.**.**.**.

sabah bavullarımızı topladık uçak biletlerini babam daha önceden almış.enistem bu arada komutan . Yani biz de lojmanda kalıcaz ve orda yaz kış demeden eğitim var.Ne harika ama (!) Okuldan kurtuldum derken okula gidiyorum ıııyyyğğ. neyse artık çok geç şuanda Rüya ile taksideyiz.Sabaha Gökçen havalimanına doğru gidiyoruz.

**.**.**.**.**.**.**.**.**.**.**.**.

MERABA BEN BURLARDA YENİYİM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOMUTAN HA ¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin