Sevgili günlük
Hayatım boyunca birçok kere günlük yazdım. Ancak bunlar çok uzun zaman önceydi. birşeyler yazmak bana hep iyi hissettirir. Tıpkı biriyle dertleşmek gibi. İnsanlara kendimi anlatmakta zorlandığım olur ama sayfalara herzaman daha açık olmuşumdur. Uzun zamandır böyle anlatmam gereken bir derdim olmadı. Yazma ihtiyacım olmamıştı bugüne kadar.
Yaşadığım olayları anlatmadan önce sana kendimi tanıtmak istedim.
Ben Alya Eliz Altaş. Üniversiteden yeni mezun oldum. Şu anlık bir arkadaşımın şirketinde çalışıyorum. Belli bir işim yok bu şirkette ama aslında mesleğim mühendislik. En yakın zamanda kendi mesleğimi yapmak istiyorum tabi. Şu anlık bu mümkün olmasa da. Bu uzun bir hikaye. bu nedenle üstünde fazla durmayacağım.
Evimde tek yaşıyorum. Aslında tek sayılmam. Köpeğim Lucky ile birlikte kalıyorum. Her ne kadar gerçek bir insan olmasa da beni en çok tanıyan ve anlayan Lucky. Buna hiç şüphem yok.
Son olarak hikayemin diğer önemli kişisinin benimle nasıl bir bağlantısı olduğundan da bahsedeyim. Ben onu hiç görmedim. Adını bilmiyorum. Gerçekte böyle birinin yaşayıp yaşamadığını da ... Ama her gece rüyamda görüyorum onu. Yüzünün tüm ayrıntılarını biliyorum. Artık nerde görsem tanırım onu. Tabi gerçekte varsa.