43

2.3K 164 20
                                    

  *În lift*

    -Dă-te dracului jos de pe mine!
    -Dacă nu ce?
    -VIOOOOOOOOOLLLLL!
    -Șșșhhhhttt!
Spuse Steven frecându-și degetul de gura lui Eric și continuându-și treaba.

*Pe scara blocului*

  Ben:

    Era ora 11,iar sunt încă acolo! Eu și restul vecinilor așteptau deblocarea liftului, care parcă nu mai venea. Ce Dracu or fi făcut ăia de s-au blocat așa rău?
  Stăteam plictisit pe telefon, holbând u-mă din când în când la  ăia.
   -AM REUȘIT-AAAAA, CE DUMNEZEU?
Se auzise vocea unuia dintre oamenii ăia. Am fugit cât de repede am putut la ușă...

Realizând apoi că am făcut o mare greșeală!
   
     -Ee-eric?
  Am spus cu lacrimi in ochi.
    -BEN!N-nu e ceea ce pare!
    -SERIOS? PENTRU CĂ SE PARE CĂ TU AI STAT ȘI TE-AI LINS CU ĂSTA AICI 5 ORE!!!
     -Bine, exact ceea ce pare! Dar-
    -DAR NIMIC, ERIC! AM TERMINAT-O!
  Am spus plecând de-acolo cu ochii în lacrimi. Am intrat în apartament, și am început să îmi iau haine și să le îndes într-un ghiozdan!
  Eric venise imediat după mine dar fără rost!
     -Ben, ce faci?
     -Plec!
     -UNDE DRACU PLECI? 
     -DEPARTE DE TINE , IDIOTULE!
  Am spus izbucnind in lacrimi.
     -TI-AM DAT TOT, ERIC! TI-AM DAT TOT CE AM AVUT, ȘI TU ASTA IMI FACI? MĂCAR DACĂ MI-AI FI SPUS CĂ NU MĂ MAI IUBEȘTI!
      -Dar te iubesc!
      -A DA? EI BINE DACĂ CE MI-AI FĂCUT TU ÎNSEAMNĂ IUBIRE, ATUNCI NU VREAU SĂ FIU IUBIT!
   Am spus ieșind și trântind ușa! A încercat să vină după mine, însă nu l-am lăsat!
    Am terminat-o!
   Chiar dacă în momentul ăsta toate lacrimile mele sunt pentru el!

Profu' De Sex//Yaoi//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum