Bana hiçbir zaman öyle bakmazdı

11.8K 445 78
                                    

Jungkook
Genis deri koltukta oturmuş boş boş televizyon izliyordum.O sırada Jimin de dışarı çıkmış ikimiz için içecek biseyler almaya gitmişti. Evden ayrılalı sadece 3 saat olmasına rağmen bu benim için katlanılmaz bir hal almıştı.Acaba yoongi su anda ne yapıyordu ,benim için endiseleniyormuydu...
Gerçi niye endiselensin ki,

Onu öylece bırakıp giden benden başkası değildi.

Yoongi
"Anlattığım gibi ışte Taehyung .Son zamanlarda bana karşı hep böyleydi. Kaçmalar felan ..çok saçma.Sen biliyorsun onu nasıl önemsedigimi"

"Evet hyung da demekki onu rahatsız eden bir sey var yoksa jungkook seni bırakmaz kolay kolay,"

"Sikeyim böyle işi ne bok yerse yesin eninde sonunda dönüp dolasacagi yer ben olucam.Sende bi git yokla bakalım sonra tekrar konuşuruz."

"Peki hyung konuşuruz."

Taehyung'u geçirdikten sonra kafamı büyük evimin yüksek tavanına doğru kaldırıp derin bir nefes aldım, şimdiki işim jungkook u aramamak için kendime hakim olmaktı ve ben Min Yoongi burda kudursam dahi ona belli etmeyecektim.!

Jimin

'Yahh! kendinde misin sen yeter bu kadar kafana taktığın böyle olacağını biliyordun neden ayrildin evden ,keyfini sursene salak. Yoonginin soğuk suratı ,katı kuralları,insanı bakınca ruhunu ceken boş gözleri yok. Kurtulduguna sukret,zaten bu zamana kadar onunla nasıl kaldığını anlamış değilim ama ."

"Bana hiçbir zaman öyle bakmazdı" dedim durdun ve düşünceli bir sesle ,o sırada bakışlarım televizyondaydı.Sahi herkese gösterdiği kötü taraflarını bana göstermedi tabi istisnaları saymazsak.

"Taehyung'la aranız nasıl? " diye sordum meraklı gozlerimi ona çevirerek. Benimki sadece olanları unutma çabasıydı.
Alaycı bi bakış attı ve başını yavaşça bana çevirdi

"Taehyung'u kullanmak hoşuma gidiyor ,o oldukça sexy ve etkileyici .."

"Sahiden onu kullaniyormusun yoksa kendini çoktan kaptırdıgın için neyin ne olduğunu mu unuttun?"

"Sana bunu kanitlayabilirim"
Sinsi bakışlarını atarken ağzı yay gibi gerildi ve dişlerinin arasindan tısladı.Itiraf etmek gerekirse korkutucu görünüyordu. Evet onunla biraz oynayacaktım.

"Bunu görmek isterim. Hem zat-

"Aha! Işte avımız geldi."
Diye konuştu jimin.Yüzünde saçma bir siritisla yanimdan kalkarak kapıya yürüdü ve kapıyı acmadan önce üstündeki ince ve yakasinda düğmeler olan tisortunun dugmelerini açmayı da ihmal etmedi.

COLD MANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin