Ben:
Eram la lucru! Wow, ce ciudat sună! Eram la lucru, plimbandu-ma de colo colo, ducând și luând comenzile. Până la urmă nu era atât de greu.
Am mers să i-au niște tăvi de la o masa, și am rămas apoi la tejghea să le curăț. Am observat că era cineva in spatele meu, insa nu am putut să văd cine. Era cel mai probabil un client.
-Cu ce vă servesc?
Am spus stând tot cu spatele!
-Poate cu niște iertare?
Aș fi recunoscut vocea aea oriunde! M-am întors doar pentru a-l vedea pe ....
-Ee-eric?
-Bună Ben!
Imediat cum l-am văzut, tot corpul meu a devenit moale. Îmi venea să plâng, insa nu puteam! Aș fi vrut să îi sar in brațe și să-i spun 'te iubesc' dar nici asta nu puteam!
-Eric, ce cauți aici?
-Pe tine te caut, Ben!
Mi-am lăsat privirea în jos la auzul cuvintelor lui. Mi-am simțit imediat mână trasa, el ducându-ma apoi afară.
-Ben, vreau să vorbim!
-Eu nu vreau să vorbesc cu tine!
-Ben, haide! Nu ai mai venit la școală de 2 săptămâni! Nici pe acasă nici nu ai mai trecut, nu mi-ai mai dat niciun semn de viață, iar acum te găsesc lucrând într-o cafenea, de la 7 până la 4. Pe bune, Ben! Te rog eu termină cu prostiile astea!
-Prostii? Eric, tu m-ai făcut să fac toate prostiile alea!
-Ben , eu
-Tu ce?
-Vreau să îți explic!
-Dar eu nu vreau să te ascult!
-Ben, te rog frumos, vino acasă!
-Știi ceva? O să vin! O să vin mai încolo să îmi iau lucrurile! Apoi, te rog frumos, să mă lași în pace!
-Ben! Ascultă bine la mine! Chiar dacă tu pleci! Dacă tu nu mă mai iubești și nu mai vrei nici să auzi de mine vreodată...Să știi că eu mereu voi știi că oricât de departe ai merge....locul tău preferat rămâne la mine în brațe! Te iubesc, Ben!
Mi-a spus apoi plecând! Aș fi vrut să nu îl las să plece, sau măcar să pot să-l contrazic, dar nu puteam! Tot ce a zis a fost adevărat!
De ce? De ce îmi face asta?
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
AcakBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt