CAPITOLUL 11

843 64 17
                                    

VLAD POV ...

Minciunile Iuliei m-au cam scos din minti . Aseara,la focul de tabara,am realizat ca ce a fost,a fost. Si a fost acum 6 ani . Ne-am distrat,am ras impreuna,ca in vremurile bune , t sa ne vorbeasca pe la spate cu Larisa , am realizat ca nu s-a schimbat,ciu a ramas la fel de falsa ca inainte . Cristi tine foarte mult la ea. Si-au petrecut aproape 10 ani impreuna, si stiu ca il doare sufletul ,cand se gandeste la ce a facut Larisa , iar eu vreau sa ii alin durerea.O sa le spun tuturor ceea ce s-a intamplat acum cativa ani . 

AUTORUL POV ...

O sa explic ceea ce s-a intamplat in urma cu 6 ani printr-un flashback :) 

* * * FLASHBACK * * * 

Scara Blocului , 2012 , 15 Iulie 

VLAD POV ...

Eu si Cristi stateam in casa,linstiti . Nu stiam ce sa facem cu viata noastra . Iulia urmeaza sa vina la noi. Sper sa ne distram ceva mai mult cu ea , nu ca Cristi nu s-ar distra,iunsa  ei doi ma dau mereu la o parte ... 

Cristi : Ii facem o farsa Iuliei ? 

Eu : Logic ! Hai cu o idee ! 

Cristi : Asta ar fi fost treaba ta ... 

Eu : Ah , da . Ce zici daca ... am pune un vas cu faina pe usa.Atunci cand Iulia va intra in bucatarie, faina ii va cadea in cap . 

Cristi : Perfect ! 

Zis si facut . Am umplut o farfurie de plastic cu faina,si am pus-o sus ,pe usa.Atunci cand Iulia va deschide usa, faina ii va ceadea direct in cap. Va fi mai alba decat o fantoma . Dupa foarte putin timp de asteptare, Iulia isi face aparitia in apartamentul nostru ,si faina i-a cazut direct in cap. Exact cum ne-am dorit . 

Am inceput sa radem ca doi nebuni,si la fel si Iulia . Nu  parea ca ceva sa o deranjeze . Dupa ce ne-am curatat de faina,si am curatat si holul ,am decis sa iesim pe scara,sa ne distram putin . Acolo stateam noi in zilele calduroase de vara,exact ca cea de acum . 

- - - - 

Cristi : Oricum cel mai derbedel copil de pe pamant e Vlad *si incepe sa rada* 

Iulia : De acord ! 

Eu : Serios ? Si apoi cine a avut ideea ca sa punem faina aia acolo ? 

Cristi : Tu . Normal . 

Eu : Serios ? 

Iulia : Si eu cred ca tu ai avut ideea . Nu ma prea suporti . Cred ca de ce ma inteleh cu fratele tau mai bine decat cu tine *si se ridica de pe scari* 

Eu : Normal . Daca tu si Cristi doar faceti misto de mine . 

Iulia : Noi facem misto ? Zise  cel mai arogant baiat de pe Pamant . Ma gandesc ce o sa te faci cand o sa fii adolescent ... 

Eu : Persoana mai insuportabila decat tine nu exista. Sa stii . 

Iulia : Hai sa mori tu ? *si ma impinge usor,in semn de prietenie,zice ea*

In acel moment am alunecat pe putina faina care mai ramasese in fata usii , si am cazut pe scari .Atat imi amintesc . Cristi mi-a spus ca am alunecat pana jos, si am lesinat,cu capul intr-un ghiveci de flori . Imi amintesc ca m-am trezit in spital ,cu Cristi si tata langa mine . Dupa ce am mai discutat ce s-a intamplat , tata a plecat sa ia ceva de mancare,si am ramas doar eu si Cristi . 

Eu : I-ai spus tatei ca Iulia m-a impins? 

Cristi : Nu . Nu ii voi spune niciodata chestia asta . Ii vom face probleme Iuliei ... 

Eu : Pai paoi ce i-ai spus ? 

Cristi : Nu am spus partea cu impinsul.Am spus doar ca ai alunecat pe faina,si ai cazut jos .Atat .Oricum nu mai conteaza... 

Eu : De ce ? 

Cristi : Iulia a plecat ... pentru totdeauna ! 

Eu : Cum.Unde ? Cat am dormit ? 

Cristi : N-ai dormit asa mult.Iulia trebuia sa plece azi... Nu mi-a zis unde.Mi-a zis doar sa uitam de ea ... 

Eu : Cristi ? Promitem a fim mult mai uniti de acum ?Promiti ca vom avea mereu grija unul de altul ? 

Cristi : Da. Promit. 

* * * SFARSIT FLASHBACK * * *

IULIA POV ...

Ma ismt super stanjenita ,ca acum,secretul s-a aflat . Nu imi vine sa cred ca Vlad le-a spus tutror prietenilor sai despre cele intamplate . Toti au facut niste ochi mari,de parca ar fi vazut un film . 

Selly : Si ai intrat in spital din cauza asta ? 

Vlad : Mda ... Nu am stat doar doua zile insa daca cineva nu ar fi fost atat de brutala, probabil ca acum nu ar fi fost asa . 

Eu : De cate ori vrei sa iti zic ca nu am vrut sa se intample asa ? Te-am impins pentru ca eram prieteni .De cate ori l-am impins eu pe Cristi si nu a cazut niciodata . Nu stiam ca tu esti atat de impiedicat. 

Vlad : Trebuia sa stii . Si de ce nu mi-ai spus ca te muti ? Chair am vrut sa te intreb asta. De ce ? 

Eu : Credeam ca va conta pentru voi ca eu plec,si nu voiam sa va fac sa suferiti , dar am observat ca oricum v-a durut la basca . Daca va interesa de mine, ma cautati , dar mda ... 

Vlad : Si apoi de  ce nu ne-ai cautat tu ? 

Eu : Ziceti voi *uitandu-ma la cei ce stateau pe banca*  Daca ati fi fost in locul meu, ati mai fi avut curajul sa vorbiti cu ei ? ATi avea ? 

Toti au negat . 

Eu : Ati vazut . Dar lasa asa. Sa zicem ca imi pastrez fraza de acum 6 ani - Uitati de mine ... 

Am plecat aproape plangand de langa ceilalti .I-am auzit pe prietenii lor,cred ca si pe ei ,urland dupa mine ,insa nu m-am uitat in spate. Le-am spus sa ma uite,si chestia asta o voi face si eu . Nu pot sa mai continui asa ... Am ajuns in camera si am inceput sa plang in hohote . Abia mi-am regasit prietenii ,si acum ii pierd,din nou ? 

MAGDA POV ...

Se pare ca gemenele alea din Constanta,care au fost impreuna cu Muntenii ,n usunt atat de curvbe,pe cum pare pe Instagram .Le-am cerut cele mai secrete lucruri ale baietilor,si mi le-au dat . Nici n ua trebuit sa astept mult . Mi-au spus chiar si marimea lenjeriei lor . Povestea o am inventata, si gemenii au prins momeala. Am auzit ca azi dimineata s-au ceratat groaznic cu Iulia. Am cale libera la ei . Unul e al meu ,si unul al Larisei . Exact cum ne-am inteles. Urmatorul de care trebuie sa scap este Selly ,fostul meu iubit ... 

IULIA POV ...

Dupa ce am reusit sa mai ma calmez, am observat ca am primit un mesaj pe telefon . Foarte ciudat ... Nu am numarul asta in telefon .Ce-ar fi sa il deschid ? 

VA URMA ...

#1200 CUVINTE 

#64 IN FANFICTION 

NEXT LA 25 VOTURI 

NECESITA EDITARE ! 

Pacatele Iuliei | Vlad & Cristi Munteanu | FANFICTIONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum