Deprese a konec.....

575 31 8
                                    

O 3 měsíce později
Pohled Simči

Už jsou to 3 měsíce co jsem neviděla Štěpu, je divný že se ani za tu dobu neozval......Určitě se ptáte jestli se za tu dobu něco změnilo ? Tak ano, začala jsem streamovat, chodit s Honzou a před měsícem mi začala škola..

Pátek ráno 6:00

CRR,CRR......hh zase ten otravný budík, zvoní mi teprve první měsíc a už ho nesnáším...(řekla jsem si v hlavě) konečně jsem šáhla po mobilu abych vypla budík, a tím jsem odstartovala mojí ranní rutinu. Nejdřív zkontrolovat sociální sítě, vykopat se z postele, nasnídat se, upravit se abych vypadala jako člověk, atd....Známé to všichni, ne ?

Honza ješťe spal tak jsem mu jako vždy napsala lístek a dala ho na lednici. Kde jinde by si toho taky všiml ? (Musela jsem se nad tím pousmát)

Pohled Šťepána

Dneska jsou to přesně 3 měsíce co jsem nevydal žádné video, 3 měsíce co jsem nedal o sobě nikomu nic vědět a když říkám nikomu tak krom mamky a taťky vážně nikomu. Za tu dobu jsem se začal řezat, pít alkohol, kouřit, brát drogy a přestávám jíst a pít (krom alkoholu).....určitě si říkáte proč to dělám, že to nemá smysl ? Ano, možná to nedává smysl ale mě ano!!
Prostě už mě to tady nebaví....nebaví mě žít.....hlavně žít bez Honzy....pokaždý když vydá video musím být mezi prvními kdo to uvidí....a proč mu nenapíšu nebo nezavolám ? Nemůžu! On mi několikrát volal ale já to nikdy nevzal...a proč ? Prostě nemůžu! Už se neptejte, ok ?! Máte moc otázek a mě docházejí odpovědi!
(Nechápu jak jsem tohle mohla vymyslet 😂 wtf ? Pozn.aut.)

Ráno jsem se probudil okolo 10:20, dneska je ten den kdy to chci všechno ukončit...počkám si do 12:00 všichni by měli být doma a obědvat takže by mě neměl nikdo vidět.

Pohled Honzy

Ráno jsem se probudil okolo 10:30 ale než jsem se vykopal z postele tak už bylo 11. Udělal jsem si svoji ranní rutinu a vydal se do kuchyně. Jako vždy byl na lednici lístek a na něm bylo napsáno: Ahoj, Honzí prosím dojdi nakoupit v lednici už nic není a jestli bys chtěl tak můžeš pro mě v 15:30 dojet. Díky Simča❤
Ok, tak se jde nakupovat, došel jsem si pro bundu, klíče a vyšel jsem......
Mohl bych to vzít zkratkou přes most (pomyslel jsem si)
Když jsem se blížil k mostu uviděl jsem....Štěpána ?!!!
Štěpáne ?!!! Co tady děláš ?!!! Jdi dál od toho mostu ?!!! A hned ?!!!
Rozběhl jsem se za ním a doufal jsem že přeleze přes to zábradlí zpátky..

Š) ne stejně můj život nemám smysl !!
H) ale má..(to už jsem u něj stál a chytil ho za ruce aby nemohl skočit)
Š) pusť mě...!!
H) ne!! Hned přelez zpátky
Š) dobře ale pusť mě
H) ne, já ti nevěřím, pomůžu ti
Š) ne!! Já sám....věř mi
H) dobře...(stejně jsem mu moc nevěřil)

Pohled Štěpána

Š) díky a sbohem....
Ještě než jsem skočit tak jsem ho políbil (na to nikdy nezapomenu) Miluju tě Honzo ! Zařval jsem když jsem padal a při tom na něj myslel.....
Néé!.... Uslyšel jsem a pak sem už jen cítil tvrdý náraz a černo

Pohled Honzy

Néé!!! Zakřičel jsem a volal hned záchranku..
Sice ho nemiluju ale i tak mi na něm dost záleží (rozbrečel jsem se)
Ani né za 5 minut přijela sanitka a hasiči. Vytáhli ho z vody, zabalili do černého pytle a šly ke mě.
A já už jsem věděl že do nebude šťastná zpráva (ješťe víc jsem se tam rozbrečel až se mi podlomily kolena a spadl jsem na tvrdou zem)

(P- policie)

P) Dobrý den pane, jste v pořádku
H) dobrý den, a-ano (pokusil jsem se přestat brečet a vstát)
P) to byl váš Přítel ?
H) (při slově přítel jsem se ješťe víc rozbrečel) n-ne jen ka-kamarád
P) aha, je mi to moc líto, pojeďte s náma, odvezeme vás domů
H) do-dobře, děkuji

Nastoupil jsem k nim do auto a odvezli mě domů

P) zvládne te to ?
H) ano, děkuji
P) dobře, nashledanou
H) nashledanou

Přišel jsem domů, skočil do postele a rozbrečel se ješťe víc
Zajímalo by mě jak to řeknu Simče

Pohled Simči

Jen co mi zkončila poslední hodina, vyběhla jsem že školy aby na mě Honza nemusel čekat.
Když jsem vyběhla nikde nebyl, chvíli jsem počkala ale nic, tak jsem se vydala pěšky.

Když jsem vešla dovnitř, uslyšela jsem jak Honza v ložnici brečí ?!!
S) Honzí, stalo se něco ??!!! (Došla jsem k němu a obejmula ho)
H) a-ano
S) a co ?!!
H) Š-Štěpán (rozbrečel jsem se ješťe víc)
S) co se mu stalo ?!! (,Teď už jsem měla slzy v očích i já)
Všechno mi řekl
S) to nemůže být pravda (teď už jsem brečela jak malá holka)
H) bohužel je (sám už jsem se trochu uklidnil a teď jsem se snažil uklidnit Simču)
H) příští týden v sobotu má pohřeb
S) půjdeme tam prosím ?
H) dobře
S) já už si asi půjdu lehnout, ani nemám chuť na jídlo..
H) dobře, tak já taky....
S) dobrou Honzík
H) dobrou lásko

The and 😃

Tak jo, tady bych to ukončila, jak jsem slíbila je čtvrtek a tady je poslední kapitola 😔 doufám že se vám to líbilo a děkuji všem za comm a vote 😍 doufám, a věřím že zachvíli dáme 1tis. přečtení 😍 bude to pro mě ohromný číslo 😍❤
Jinak nekončím s psaním Fanfikci, rozhodně v tom chci pokračovat 😉 ok, a tohle je už odemně opravdu vše a ahoooj 😂😎
Jinak, užijte si prázdniny a Velikonoce ❤


MenT nebo Baxtrix ???Kde žijí příběhy. Začni objevovat