1 Fejezet

30 2 2
                                    

Sziasztok. Panni a nevem és 17 éves vagyok. A szüleimmel lakok Kecskeméten. Már régebben is gondoltam, hogy vlogot indítok de mindíg lusta voltam hozzá és most rávettem magam, hogy elkezdjem írni. Azt lehet tudni rólam, hogy nagyon szeretek olvasni, fotózni, rajzolni és nagyon lusta vagyok. Kinézetemről pedig annyit, hogy 156 a magasságom, szemüveges vagyok már 2 éves korom óta, zöld szemem van és barna hajam ami úgy melltájékig ér. Vannak barátaim is ( milyen meglepő 😂😂) akikkel nagyon szeretek lógni ( mármint nem az akasztófáró 😂😂). A legjobb barátnőmet Emilinek hívják de én csak Eminek szoktam becézni. Emi nem lakik messze tőlünk ezért együtt töltjük a szabad időnket. Néha ő alszik nálunk néha pedig én nálunk. Nyáron volt olyan alkalom mikor kint aludtunk nálunk az udvaron. Emivel egy osztályba járunk. Az osztálytársaimról annyit, hogy vannak hülyék és normálisak (ide tartozom én is 😁) és vannak normálisak is. Az osztályfönökünk nem nagyon foglalkozik velünk ha meg igen akkor csak szíd minket és ha például kirándulni akar vinni minket már előre tudjuk, hogy nem lesz belőle semmi. Hát ennyit a bemutatkozásról.

___________________________________

Sziasztok ez az első írásom ezért nm tudom milyen lett próbálok igyekezni is vele. A következő részig pedig érezzétek jól magatokat ❤️❤️🦊🦄

Aki megváltoztatott mindent Where stories live. Discover now