Sonra lunaparkta dönme dolaba bindik.Tam birinci turdayken makine biz en tepeye çıkınca durdu.
Yağız:Ahanda en tepede durduk.
Ural çığlık attı.
Utku:Korkma Ural.
Ural:Ben korkmuyorum sadece bir anda en tebede durduk ya ondan çığlık attım.
Sonra gözüm bir adama takıldı.O adam koluna bir iğne batırıyordu.O iğnenin üstünde zombi virüsü yazıyordu.
Yağız:Şuradaki adam koluna üstünde zombi virüsü yazan bir iğne batırıyor.
Namjoon:He bizde safız bu şakaya kanacaz demi.
Yağız:Şaka yapmıyorum gerçekten.
Sonra makine çalışmaya devam etti.Sonra 1 tur daha attıktan sonra indik.Sonra o adamı yeşil bir yüzle gördüm.
Yağız:Orda baksanıza orda!!
Utku:O kostüm giymiş.
Yağız:Utku zaten kitapta yazıyordu zombilerin kolları kopar.Onun da bir kolu zaten kopmuş.
Ural:Aslında haklı.
Namjoon:Yağız haklı.
Utku:Hepiniz Yağıza katılıyorsanız mecbur bende sana katılıyorum.
Yağız:Dolunay olmak üzere,buradan gidelim.
Namjoon:Tamam hadi gidelim.
Dolunay Olunca
Dolunay olmuştu.Hepimiz kurt adama dönüştük.Lunaparka gittik.Lunaparkta Herkes zombi olmuştu çocuklar hariç.
Aynı anda 10 kişiyi kestik.Beni tam bir zombi ısıracakken Utku Onu kesti.
1 Saat Sonra
Anca hepsini kesebildik.Ve yavaş yavaş insana dönüştük.
Yağız:Çok yoruldum he.
Ural:Bende çok yoruldum.
Sonra oradan kaçtık.Arabayla gelmiştik ama arabayı patlatmışlar.
Evimiz buraya 10 metre uaktaydı.Bizde 10 metreyi yürüyerek gitmek zorunda kaldık.
Namjoon:Bence koşalım.
Utku:Olur.
Koşmaya başladık.Derken Namjoon kafasını çarptı.Ve bayıldı.Gözünü hastanede anca açabildi.
Yağız:Bu sanırım bayılmadı uykusu geldi.
Namjoon:Hayır ben uyumadım bayıldım.
Ural:Bence uyudun.
Namjoon:Hayır uyumadım ben.
Utku:He tabi tabi...