Jungkook POV:
Nem értem, hogy találtak rám,pedig hanyagoltam az emberek megcsapolásàt. Egyik pillanatban Jiminnel sétàltunk a stúdió felé,másik pillanatban már a csuklyások fogsàgába kerültem.Mêg hallottam Jimin hangját, hogy a nevemet kiálltja. Nem értem, hogy miért pont engem szúrtak ki,mivel Jimin sem ember. Egy kislány őrangyala,akivel beszélgetni is szokott,ami nem megengedett. Biztos őt is elfogjàk... Egyszer talán. De nem kívànom egyiküknek sem. Utálok itt lenni.
Egyik szünetben megláttam egy angyalt. Elkápràztatott az egyedi megjelenésével. Gondoltam odamegyek hozzá,meg a sötétbarna hajú barátnőjéhez útbaigazítást kérni.
De mikor odaértem és belenêztem abba a gyönyörű szempàrba... Eredetileg az angyalkàval akartam volna beszêlni de megfogott a másik làny személyisêge.
Mikor elmondta,hogy melyik emeleten van a 310-es és megtudtam a nevüket is,rámosolyogtam Maggie-re majd elindultam az épületbe.
A folyosón kissé belém rohant,így el is estünk,az elején nem is tudtam ki az,úgy förmedtem rá,bár mikor megláttam,hogy ő az,megenyhült arccal mosolyogtam rá majd felsegítettem és együtt mentünk fel a harmadikra. Jó volt ott lenni a közelében,boldoggá tett... Ha ezt tudnák a bandatagok...Maggie POV:
Másnap a suliban mindenki engem bámult. Pont ez volt a célom,mert így legalább lesz talán esélyem Jungkooknál... Várjunk csak? Mióta érdekel engem bármilyen sràc is?! Úgy mentünk vêgig Lisával a folyosón mint a nagymenők. Bár frusztrálta a túl nagy figyelem Lisát,mosolyogva ment mellettem.
-Miért bámul minket mindenki?-kérdezte suttogva.
-Gondolom a hajam miatt.-mondtam meggyőzödve.
Ezen kívül elmaradhatatlan volt nálam a fekete bőrdzseki,fekete,térdnél szakadt farmer és piros convers cipő. Hajam kivasalva lobogott ide-oda,miközben lépkedtem a folyosón.
Bár Jungkookot nem láttam sehol,olyan érzésem volt,hogy kinn van az udvaron,így hát elindultunk a folyosó végi ajtóhoz,ami az udvarra vezetett. Kiérve leültünk egy padhoz,majd pásztázni kezdtem a környéket. Gyorsan meg is találtam. A kosárpályán játszott pár sráccal. Miközben őket figyeltem,Lisa mesélt valami felkapott dologról,hogy éjjel elfogtak megint valakit,de valahogy nem kötött le. Csak figyeltem,ahogy sorra dobja a kosarakat,majd pacsizik a társaival. Hogy lehet valakinek ilyen szép mosolya?
-Figyelsz rám?-kérdezte Lisa,mire odakaptam a fejem.
-Igen,valami varázslóról beszéltél,akit elkaptak az éjjel.-mondtam.
- Nem figyelsz! 6 lényt kaptak el!-szidott le,mire lefagytam a nagy szám hallatán.
-Mivan?-még mindig tátott szájjal bámultam koreai barátnőmet.
-Na figyelj! Ez valami összeesküvés volt,szerintem valami miatt direkt magukra vonták a sarlatánok figyelmét.
- Bennfettesek-javitottam ki.
-Nem ez a lényeg!-mondta Lisa.-Feketemágiát használtak! És ha csoportosan teszik,ez egy jelet közvetít a csuklyások számára. De közülük csak egy természetfeletti van. Az is egy őrangyal volt.
-Hol vannak most?-kérdeztem,de valaki megszakította a beszélgetésünket.
-Bocsi nem zavarok?-kérdezte egy ismerős hang. Ki más lenne,mint Jungkook.-Hallottam miről beszéltetek és azt hiszem,ismerem őket. Engem is érdekelne,hol vannak.-mondta eléggé kétségbeesve,mégis reménytelien.
-Az igazgatóiban-szugerálta a padot Lisa,mire mindhárman elindultunk az igazgatóihoz. Làttam Jungkook aggódó kifejezését,ami eléggé kétségbeejtő volt. Hát ezt a napot sem így képzeltem el.
Az igazgatói elé érve éppen nyílt az ajtó,majd egy srác jött ki rajta,majd mikor meglátta Jungkookot,felderült és odaszaladt hozzá.
-Kook!!-kiáltott vidáman a szőke hajú srác.-Azt hitted,hogy megszabadulhatsz tőlünk?
Aztán a többiek is jöttek utána,majd mindenki Jungkook köré gyűlt. Nagyon boldognak tűnt,mi viszont eléggé oda nem illő személyek voltunk,ezért mutattam Lisának hogy ideje mennünk,majd indultunk volna,mire Jungkook utánunk kiáltott.
-Maggie! Hadd mutassalak be titeket a bandámnak és emellett a legjobb barátaimnak. Ő itt Kim Taehyung!-mutatott a szőkehajú fiúra,aki mosolyogva egy békejelet mutatott ujjaival.- Min Yoongi-mutatta be feketehajú társát,aki csak félénken integetett.-Jung Hoseok-vigyorgott a világosbarna hajú srác.-Kim Namjoon-mutatott a legmagasabbikra,akinek lila haja volt.-Park Jimin-folytatta a bemutatást. Jiminnek halványrózsaszín haja volt.-Kim Seokjin-ért a vêgére,mutatva egy újabb szőkehajú fiúra.
-És milyen lények vagytok?-tettem fel a kérdést mire,mindannyian egymásra néztek. Gondolom Lisának igaza volt.
-Én bukott őrangyal vagyok.-mondta Jimin.
-Az ha tudok beszélni a kocsikkal,az természetfeletti cucc?-kérdezte Taehyung,mire mindannyian felnevettek,kivéve Lisa és én.
-Miért vagytok itt?-kérdezte Lisa.
-Jöttünk hyung-ért.-mondta Hoseok,bár a megnevezést nem igazán értettem,ezért nem is firtattam a dolgot.
-Jungkook vámpír,itt a helye.-szólalt meg Lisa.
-Akkor nekünk is itt a helyünk-mondta Namjoon.
-Szerintem ezt beszéljük meg később.-mondtam,mert hallottam a csengő hangját.Bár nem ez lett a legizgalmasabb rész,de remélem tetszett.Következő részben minden kiderül. Azért remélem élvezhető volt😊❤
YOU ARE READING
Sötétfény suli[Befejezett]
FanfictionMaggie Scott élete teljesen felfordul,mikor új természetfelettiek érkeznek Sötétfény suliba. Legjobb barátnőjével,Lisával elválaszthatatlanok,mégis elszakadnak egy kis időre egymástól valami miatt... Maggie életébe egy fiú lép be,aki első látásra me...