Part 15

288 18 0
                                    

Είναι απαίσιος,απαίσιος,απαίσιος δεν το πιστεύω θα τα πει όλα στον Νάθαν ότι κοιμήθηκα μαζί του,ότι πήγαινα σε αισχρά πάρτι ενώ του έλεγα ότι διάβαζα,θα του πει ότι κάνω παρέα με τέτοιους ανθρώπους.Καταστράφηκα.Πήγα στην καφετέρεια για να πάρω καφέ,στην ουρά είδα το αγόρι της Μπρίτ,τον...Λιαμ.Μόλις πήρα τον καφέ μου πήγα στο τραπεζάκι που καθόταν.

-Γεια σου Λιαμ!(λέω και χαμογελώ,ο Λιαμ σηκώνει το κεφάλι του και μου χαμογελά επίσης)

-Hey τι κάνεις;Η Μπριτ;(Με ρωτάει)

-Η Μπριτ δεν είναι μαζί μου γιατί κοιμήθηκα στ...(ειμαι τρελή;Παραλίγο να πω ότι κοιμήθηκα με τον Χάρρυ,κάνω παύση και νιώθω ηλίθια)

-που;(με ρωτάει)

-Στους κοιτώνες...(λέω και ξέρω ότι είπα μια μεγάλη βλακεία)

-Μα και η Μπριτ στους κοιτώνες κοιμάτε..(μου λέει και φένεται μπερδεμένος)

-Το ξέρω το ξέρω απλά δεν θέλει να σηκωθεί.Υπναρού χαχα(λέω αγχομένα)

-Εντάξει..

-Καλά συγνώμη,εγώ πρέπει να πάω ξανά στους κοιτώνες γιατί ξέχασα το βιβλίο της Βιολογίας..(του λέω)

-Εντάξει τα λέμε Έμμα,καλό μάθημα.

-Bye

Ο Λίαμ για badboy είναι πολύ ευγενικός όχι όπως το μουλάρι ο Χάρρυ,προχωρώ προς τους κοιτώνες για να πάρω τα βιβλία μου,είναι ακόμα νωρίς.Μπαίνω στο δωμάτιο και για να μην ξυπνήσω την Μπριτ παίρνω σιγά σιγά τα βιβλία μου και βγαίνω από το δωμάτιο.Μόλις γυρνάω την πλάτη μου για να φύγω βλέπω τον Χάρρυ τρόμαξα υπερβολικά πολύ.

-Τι κάνεις εδώ;Με τρόμαξες;(του φωνάζω σιωπηλά)

-Ωωω μωρέ θα κλάψει η πριγκιπισσούλα(με ειρωνεύεται)

-Σταματάς;(ενοχλούμε)

-Ααα και δεν σε έχω τιμωρήσει για αυτό που είπες στο πάρτι,απλά δεν θα σου κάνω πολύ κακό πράγμα,απλά θα σε αφήσει ο γλυκός σου Νέιθαν(με απειλεί)

-Είναι Νάθαν και σου είπα συγνώμη και περνάμε μία από τα ίδια(του λέω,δεν ντρέπομαι να το πω)

-Δεν με ενδιαφέρεις απλά είσαι τσουλάκι και πρέπει να τιμωρηθείς.(Η λέξη τσουλάκι είναι χαίδευτικό της τσούλας,αλλά εμένα με ενοχλεί υπερβολικά πολύ)

-Μην με βρίζεις...

-Ότι θέλω θα κάνω(μου λέει με ψυχρή φωνή)

-Συγνώμη πρέπει να φύγω(είμαι χαζή;Του λέω και συγνώμη;Δεν παίζομαι!)

Προχωρώ προς την τάξη βιολογίας και χημείας και ο Χάρρυ με ακολουθεί αφού έχουμε μαζί μάθημα,στην ίδια τάξη,ίδιο πάγκο.

Μόλις μπαίνουμε στην τάξη....

same but different (based on after fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora