Merhaba arkadaşlar öncelikle ben yknder.o hesabımın şifresi kaybolduğu için bunu açtım bu da yeni hesabım :).neyse hikayeye başlayalım.
Saatim çalmıştı.gözlerimi ovuşturarak uyandım,kollarımı uzattım ve esnedim.terliklerim yatağımın hemen yanındaydı , onları giydim.ve mutfağa doğru gitmeye başladım.dallardaki kuşları gördüm.yerlerde minder vardı.oraya oturdum.ve kuşlardan ilham alarak daha elimi yüzümü bile yıkamadan şarkı yazmaya koyuldum.
Yarm saate kadar kapım çaldı.yerimden kalmaya üşensem de kapıyı açmalıydım.ayağa kakdım ve kapıya yöneldim.kapıyı açtığımda selena karşımdayı.B:ben S:selena)
B:aa selena hoşgeldin!
S:hoşbulduk tay girebilir miyim ??
B:tabiiki gel
Selena içeri girerken bende kapıyı örtüyordum.selena koltuğa oturdu ben de onun yanına oturdum.
B:ee nasılsın?
S:iyiyim ben de.yarın konserim var biliyorsun değil mi?
B:tabiiki kesinlikle geleceğim.
S:şey... istersenn birlikte sahneye çıkabiliriz.ne dersin?
B:gerçekten mi? süper olur.teşekkür ederim.iii o zaman elbise seçmeye odama gielim.
S:hadi gidelim
Birlikte odaya gittik.tarzım şort filan ama elbise giymek istiyordum .bunun için bütün elbiselerimi çıkarım yatağa koydum.selena hepsine birer birer baktı.ama pembe elbisemde takılı kaldı.galiba onu beğenmişti.
S:bu çok güzel tay.yerinde olsam bunu giyerdim.sence?
B:evet ben de bunu seviyorum iyi seçim :)
Birbirimize sıcak gülümsemelerle baktık.ama bir süre sonra aşağıdan tıkıt tıkır sesler gelmeye başladı.ikimiz de bunu farkettiğimizde içimizde bir korku kapladı.ve birbirimizin elinden tutup yavaşça aşağıya indik.
S:taylor b-b-bu kim ? sesler geliyo aşağıdan.
B:duyuyorum selena.şu an çook korkuyorum.ne yapacağız?
S:ben derim ki hiç aşağıya inmeyelim hemen bir odaya geçip kapıyı da kitleyelim.kendimi riske atmak istemiyorum.oradan da demi ve miley i arayalım ha?
B:iyi fikir.haydi gidelim.şu oda en dipteki oda .gel benimle.
Birdahaki bölümde görüşmek üzere lütfen yorum yazın ve oylayın :) sizleri seviorum <3<3<3<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taylor Swift Öyküsü
Short Storybu hikayeyi kendim yazdım.ve tamamen hayal ürünüdür.tüm hakları yastığımın altında saklıdır