Iubind un mafiot

297 4 2
                                    

Heii:* E prima oara cand scriu si sper sa va placa.

----------------------------------

Heii, eu sunt Maya am 18 ani , sunt o fata care provine dintr-o familie instarita, parintii mei sunt patroni la o firma de constructii, am fost rasfata de mica si in tot deauna am primit ce mi-am dorit.

**Bataie in usa**

Servitoarea: Buna dimineata domnisoara, in 5 minute masa este gata

Eu: dada, o sa vin.

Ma ridic din pat si imi croiesc drum spre baie, petrec vreo 20 de minute pentru ca am foarte mare grija de mine, dupa ma indrept spre sifonier care erea mare cat tot peretele, ma imbrac cu o rochie lejera cu imprimeu de leopard o pereche de sandale la fel, ma dau cu un rug roz pal putin roz in obraji o pereche de ochelari pe cap si sunt gata.

Cobor jos si o gasesc la masa pe cea mai buna prietena a mea Alexa.

Alexa: evrica, ti-a luat cam mult pisi.

Eu: sti ca nu ies pe usa pana nu arat perfect.

Alexa: ca tot vorbeam de " perfect" hai pana in mall sa cautam niste haine pentru club, sti ca nu suport sa ma imbrac de 2 ori cu aceleasi haine.

Eu: ai dreptate, imi iau cheile si mergem.

** in mall**

Alexa: oo nu, uitel pe gabii.

Eu: mmm, bun este.

Alexa: stiu nu degeaba imi place de mai bine de 2 ani.

Eu: am auzit ca vine si el la petrecere

Alexa: pe bune?? sper sa arat perfect.

Eu: hai la mine sa ne asiguram ca asa va fi sa ne pregatim ca sa fim bestiale

** acasa la mine**

Alexa: cu ce te imbraci?

Eu: eu o iau pe cea negra, imi vine bine.

( Chiar imi venea bine, rochia neagra imi evidentia sani mari si fermi, si fundul bombat si perfect rotund, eream deadreptul frumoasa)

Alexa: hmm..eu pe cea crem.

** suna telefonul**

Eu: alo da?

Mami: buna iubita mami ce face printesa mea?

Eu: heiii, binee mami imi este dor de voi, cand veniti?

Mami: sti ca avem mult de lucru poate luna viitoare sti ca suntem mereu plecati ca tie sa nu iti lipseasca nimic, sa fi cuminte, te pupa mami.

Eu: stiu....si eu te pup si va astept acasa.

* apel terminat *

Alexa: erea doamna mami?

Eu: mda..imi e atat de dor de ei uneori.

Alexa a vazand ca mam intristat a zis ca terminam pregatirile si sa mergem ca e tarziu.

Dupa 4 ore de pregatiri ne urcam in masina si pornim spre culb.

O data ajunse am intrat si parca timpul sa oprit in loc, toata lumea ne privea, barbati ne dezbracau din priviri in timp ce femeile parca mai aveau putin sa sareau la gatul nostru.

Ne-am dus spre bar sa comadam ceva.

Barmanul se uita foarte insistent la mine, nu ca ar fi pentru prima oara cand un barbat se uita insistent la mine dar ma cantarea din priviri.

Ne-am dus spre canapea si cand ne-am asezat jos am aruncat o privire la barman care vorbea la telefon si radea parca cu un zambet pervers.

Mam ridicat sa dansez Alexa ramanand la masa, dansam singura pana am simtit o mana rece ca gheata pe umar, cand ma intorc erea...

----------------------------------

Atat deocamdata copilasi:o3 vreau sa va stiu parile si scuzati pentru eventualele greseli gramaticale:).

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 28, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubind un mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum