Bu gün günlerden Cumartesi.Düğün alışverişi için Jimin bizi almaya gelicekti.Nana sabahın köründe üzerime atlayınca uyanmak zorunda kaldım.Ardından Seul Bi elinde 2 ayakkabı ile odaya girip ''bunu mu yoksa bunu mu giysem''deyince yorganımı yüzüme çekip:
Ben;İkisini beraber giy.
Nana;Ya ! Hyuna kalk hadi bak başından aşağı su dökücem.Kalk! Bizimkiler birazdan burada olurlar.Kaaalk!
Ben;Tamam tamam çıkın odamdan da üzerimi giyineyim !dedim ve onları odadan kovunca tekrar yorganı yüzüme çektim .Yaklaşık 5-6 dk uyuduktan sonra hayvan Min Hee yorganımı üzerimden çekip alınca kendimi çıplak gibi hissedip topuklarımla yatağı tekmeleyerek.
Ben;Yaaa çok yorgunum siz gidin .
So Ran;Oldu canım senin yerine biz alışverişi yaparız.
Ben;Aynen çok güzel olur.
So Ran;Senin yerine nikahta da biz Evet deriz olur biter.
Ben;Yok ya!deyip kalktım onları odadan kovup üzerimi giymeye başladım;1.kıyafeti ben giydim.2. yi So Ran3.yü Min Hee4. Yü de Nana giyinmişlerdi.Yourayı Pd nim çağırmıştı Seul Bi de onunla gitmek istemişti.Bts dende .Jiminim sonra Tae Hyun Suga ve Kook gelicekti.Monstar rahatsızmış dünkü havuzdan dolayı.J-Hop oyun başından kalkmıyormuş.Jin ise hala uyuyormuş.Biz hazırdık .Jimin Kook V ve Suga kendi arabalarıyla gelmişlerdi.Kapı çalınca Nana koşup kapıyı açtı hemen Sugaya sarıldı.Bende yaklaşıp Jimin e sarıldım.Kook hemen Min Hee nin elini tutup kendine çekti.Tae Hyun ise So Ran ın saçını kulağının arkasına atıp anlından öpüp elini tuttu.
Sonra hepimiz arabalara bindik.
Jimin;Hayatım nasılsın?
Ben;İyiyim aşkım sadece biraz hatta baya uykum var.E o zaman uyu sen ben gelince uyandırırım seni .
Ben ; Tamam aşkım deyim kafamı Jimine doğru döndürüp ona bakarak uyucaktım.Ama gözlerim bu manzara karşısında nasıl kapana bilir ki.Sonra Jimin benim onu seyrettiğimi görünce sırıtarak.
Jimin;Yan profilden nasıl görünüyorum.Çok yakışıklıyım değil mi?Dedi.Hızlı bir şekilde yanağını öptüm.Şoka girmiş gibi olup Arabayı frenledi.Bana dönüp.
Jimin;Ne yapıyorsun Hyuna.Araba kullanırken yapma öyle şeyler.Kalp krizi geçirmememi mi istiyorsun.Bünyem kaldırmaz öyle ani buseleri.
Ben:Sırıtarak hafifçe omzuna vurdum aşşşhhh dedim.
***
Sonunda varmıştık.Pek bir şey yemediğimiz için de orada bir kafede kahvaltı taptık.
Hepimiz çok mutluyduk.Umarım böyle devam eder.
***
Sıra geldi alışveriş e biz Kızlar ayrı onlar ayrı gittik.Nana çok güzel kıyafetlerin olduğu mağazaya beni sürükledi.Bana tam 7 çift abiye aldı uzun -kısa -dekolteli-şaşalı-partilik-barlık-birde rahat!Ordan çıkıp başka bir mağazaya girdik .Buradan çanta ve ayakkabı aldık:3 çanta biri askılı biri kısa askılı biride el çantasıydı.Ayakkabılar ise;3 platform topuklu ve 2 spor 1 Kalın spor du.Oradan da çıktık bu sefer So Ran geceliklerin olduğu bir mağaza çekiştire çekiştire götürdü.Ordan kendi kafalarına göre bana gecelik aldılar hiç bana göstermediler ama.Oradan çıkıp normal kıyafetler almaya başka bir mağaza ya gittik:3 t-hişört ,3 siyah beyaz tos pembe pantolon,2 kazak,3 ceket tarzı kap,4 şort,3 etek ve 1 uzun kollu badi aldım.Ordan çıkıp makyaj malzemelerinin olduğu mağazaya girdik:NE GÖRDÜYSEK ALDIK!!! Sonra biz bir kafeye oturduk .Milk shake lerimizi aldık Jimin leri aradım onlarıda çağırdım.Acaba onlar ne yaptılar!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRACKS OF THE PAS(JİMİN)(KİTAP BİTMİŞTİR)
Подростковая литература+Ben Vampir'im evet yanlış duymadınız ben vampirim! -Peki ya sevdiğimin hayatından bana ona ve bize dair her şeyi silip onun mutlu olmasını istersem yanlış mı? Ben Kim So Hyun bunu başarabilirim! İki yabancı gibi davrana bilirim!???? 💙KİTAP BİTMİŞ...