Nedense bugün gözlerimi açmak istemiyorum şimdi gözlerim kapalı ama yanımda bilmediğim bir huzur ve sıcaklık var ve bu anlamsız huzuru hissede biliyorum zorda olsa yüzüme düşen güneş ışıkları yüzünden uyandım ve gözlerimi açtığımda Ahmet Baran'ın dağınık olan bir o kadar da nedense artık bana çekici gelen yüzünü gördüm ve benim başım onun göğsünün üstündeydi o da yani Baran'da bana kollarıyla sıkıca sarılmış ama ben buraya nasıl geldim hiç hatırlamıyorum
Ama bunun bir önemi veya anlamı yok çünkü biliyorum bunu sapık baran yaptı sesiz bir şekilde zorda olsa onun sıcak ve huzurlu vücudundan ve beni sıkıca saran kaslı kollarının arasından bir şekilde kurtuldum ve uzaktan sadece ona hayran hayran bakmaya başladım ne oluyor bana anlamıyorum onun bana yaptığı şeyi onun bana tecavüz ettiğini nasılda bu kadar hızlı unuttum nasıl bu kadar da onu hızlı affede
bildim anlamıyorum yada ona hiç kızmadım bilmiyorum her neyse ona böylece hayran hayran bakmayı bırakıp banyoya doğru yürüdü ve çakan telefon sesiyle geri döndüm bu Baran'ın telefonuydu ve oda telefonun sesini duyunca uykulu bir şekilde uyandı ve sadece.- Tamam geliyoruz yoldayız..
Dedi ve tamam artık cehennem misali olan eve gitme vaktinin geldiğini anlamıştım ki
Tam banyoya elimi yüzümü yıkamaya girecekken Ahmet Baran küçük bir çocuk gibi davranarak ve hızlıca koşup banyoya benden önce girdi...Bunun nesi vardı bugün böyle hem yüzü gülüyor hemde çok iyi davranıyor...
Ahmet baran banyoya gireli neredeyse bir saat oldu ve daha çıkmadı acaba filmlerdeki ki gibi sabuna basıp düştüler bayıldım ahhhhhhhh böyle olsa nasıl güzel olur onu oracıkta bırakır arkamı dönüp giderim hiçte umrumda olmaz....
Ana dur şimdi böyle konuşuyorum ama dün ona bir şey olacak diye korkudan resmen öldüm ahhhhhhhh hadi ama unutma karışık duygular seline kapılıp gittim bu tür saçma sapan şeyler düşünüp kendimi zorlamayın çünkü sonu pekte iyi olmayacak...
Ahmet Baran'ın banyodan şimdiye kadar çıkması gerekiyordu ama daha çıkmadı gidip banyonun kapısına tıklayarak...
-Orda mısın??? Hey Baran sana diyorum beni duyuyor musun.???
Dedim ama hiç bir şekilde ses gelmiyor ne olduğunu anlamadım ama aklımdan geçirdiğim şey olmasın, yoksa oldumu yok canım olmaz olamaz böyle bir şey, haha şu halime bak kendi kendime yaptığım espriyi gerçek olacak diye aklımı kaçırıcam.
Ben içeri geçip oturdum ve kapının sesinin gelmesiyle hemen kapıya hızlıca aptalca bir şekilde koştum ve Ahmet Baran'ı gördüğüm şekil ve hal biraz beni şok etti ve bu yüzden o hızla ellerimi gözüme kapatıp arkamı döndüm ve ona.
- Sen çıplaksın.
Dedim ama kahkaha atarak bana.
-Seni korkak çıplak olmak kıyafetsiz kalmak ama benim sadece tişörtüm yok hem sen arkanı döndün gerçekten çok korkaksın.
Demesi ile aynı hızla ona döndüm ve vay anasını onun bu kadar yakışıklı olduğunu bilmiyordum ve her neyse kendine gel bahar diyerek kendime banyoya girdim ve offfff o ne biçim bir manzaraydı öyle...
Ahmet Baran'dan:
Baharı sabah uyandırmak istemediğim için sadece sesizcr hareketsiz yanında yatım ama o çok inatçı bir kadın ve her ne kadar da uyanmasını istemesemde uyandı ve yanımdan kalkıp gitti ama bende annemin beni araması ile kalktım ve bizi konağa çağırıyorlar....
Hemen yerimden kalkıp bahar banyoya girmeden önce banyoya girdim ve onu bilerek biraz beklettim ama çıktığımda beni tişörtün görmeyi beklemiyordu galiba bu yüzden beni böyle görünce aptalca ve bir o kadar da şirin bir şekilde elleri ile gözlerini kaparak arkasını döndü ve hahhah hadi ama bu kızın sorunu ne ben onun kocasının her ne kadar da bunu kabullenmesede ben onun kocasıyım ve sonundan oda banyodan çıktı birbirimizin yüzüne bakmadan odadan çıktı ve hiç bir konuşmadık neyimiz var bizim bazen çok iyi bazen iki yabancı gibi oluyoruz neden böyle oluyor anlamıyorum ama bu duruma bir çözüm bulmalıyım....
Sıkıcı bir Rana yolculuğu başladı ve yine ikimiz sessizlik ama neyse trafik çok değil ve bu yüzden arabayı hızlı bir şekilde kullanıyordum neredeyse yarım saatlik bir yolumuz kaldı ve artık şuan itibariyle Mardin girdik...
Biraz daha işlere doğru gidince davul sesleri zorda olsa kulağa gelmeye başlıyordu ve baharda sanırım bu sesi duydum ve biraz rahatsız olmaya başladı ve anlamadığım bir şekilde bana yalvaran gözlerle bakmaya başladı...
Bahardan :
Hey Allahım artık Mardin'e girdik ve ve yeni hayatıma ilk başlangıç oldu bu Ahmet Baran' arabayı hızlı kullandığı için biraz erken geldik ve kulağıma uzaktan da olsa davul sesleri gelmeye başladı ve artık korkmaya da başladım çünkü istemediğim ve istemeyeceğim bir evde yeni bir hayatım ve bana yabancı olan insanlarla yeni bir yaşam beni bekliyordu...
Ve artık Ahmet baran bir kocaman pardon daha doğrusu saray yavrusu misali olan bir konağın önünde arabayı durdu ve offfff hadi ama şimdi ağlayacağım başımıza bir sürü insan toplanmaya başladı ve inanmıyorum yine başlıyoruz ne diye sorarsanız yine hoşlanmadığım o silah seslerini duyuyorum bir yandan silah sesleri bir yandan davul ve bir sürü insan sesi inanmıyorum şimdi ölürüm ve mecburen olsam Ahmet Baran ile arabadan indim ve ne kadar silah varsa havaya kalkarak ard arda ateş almaya başladı ve o kocaman kapıdan geçince karşımda yaşlı ve suratında bir çok iz olan yaşlı bir adam ile karşılaştım ve o yaşlı adam elini havaya kaldırınca ortama bir anda sessizlik çöktü
Ve ben şaşkın bir şekilde Ahmet Baran'a baktım ama o bana hiç bir tepki vermedim ve o adama doğru yürümeye başladık ve baran elini öptü ve bende mecburen örf ve ayetlerimizi göre onun elini öptüm ve bana.-Hoş gelmişsen gelin hanım inşallah boy boy vaaris verirsin hayırlı evlatlarınız ve huzurlu bir evliliğinin olur artık burası senin evin ve bizim gelirimiz ve kocanın karısı olduğuna göre sende bu evin kurallarına göre yaşayacaksın burada kimse benim iznim olmadan hiç bir iş yapmaz ve konuşmaz burada gelinlerin ve kadınların sözü geçmez ama ne zaman bir erkek torun verirsin ne zaman bir koç , bir yiğit bu ailenin soyunu yürüyecek aslan parçasını doğurursun o zaman seninde sözlerin dinlenecek....
Dedi ve bana herkez beklemediğim kadar ilgilendi ve zaman tuhaf bir şekilde hızlı ve iyi geçti bana her ne kadarda unutsam bu evi gezdiriyor ve akşam yemeğinde yendi ama malesef artı babanla kalacağımız yani onun odasına gittim ve neyi veya neden beklediğimi bilmesemde Ahmet Baran'ın gelmesini bekledim ama saat çoktan gece o ikiyi geçti ve bu yüzden çok uykum var belki onu bekleyene kadar gözlerimi kapatmadan yata bilirim....
Arkadaşlar merhaba özlediniz mi beni??? 😎😎😎 inanın ben sizi özledim ve biliyorum bu sefer çok uzun bir ara verdim ama bir daha böyle olmayacak inanın bu bölümü ezbere yazdım çünkü bu bölümü yemin ederim ara verdiğim her gün yazdım ama bir türlü wattpad kayıt etmedi ama kayıt etsede yayınlamadı ve yayınlamaya çalışyığımda wattpad tarafından bana " Wattpad durduruldu kapatmak ister misiniz? " Diye yazı çıktı ama neyseki bir güncelleme ve oturumunu açıp kapatmam sayes tekrar sizinleyim ve ara verdiğim süreyi telelafi olarak daha güncel bir yazar olacağım bende ve kitabımda kalan ve okuyan vote veren ve yorum yapan herkeze teşekkür ederim seviliyorsunuz teşekkür ederim kendinizi iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Berdel [ TAMAMLANDI ]
Fiction généraleBilinir ki bu hayatta her zaman küçük gelinler ve Berdeller hep başkalarının kararları yüzünden küçük yaşta Beyaz gelinlik giydirirler ve beline kırmızı kurdale takarlar oysaki birde küçük Gelinin yada Berdel'in gözünden baktığında o Beyaz gelinlik...