Asmens kultas tai reiškinys, kuomet ypač garbinamas vienas žmogus. Dažniausiai tai pasitaiko autoritarinėje ar totalitarinėje valstybėje. Bet tai gali pasitaikyti ir tokiame mieste kaip Great Folsas.
Šioje vietovėje asmens kultas yra įsitvirtinęs jau kone 20 metų.
Larry Stilinski. Jis dievinamas Great Folse. Niekas nė nedrįsta pagalvoti apie jį, kaip apie blogą žmogų. Pasak eilinių žmonių jis - tobulas, neklystantis ir dosnus žmogus. Kai kurie prilygina jį dievui. Kalba apie jį, kaip apie vienintelį žmonijos išsigelbėjimą. Tikintieji jį vadina "Išrinktuoju". Jie teigia, jog jis vienintelis žmogus visoje planetoje, kuris nusipelnė patekti į dangų. Ar bent įsivaizduojate šių žmonių atsidavimą Larry? Tai visiškas paklusnumas. Absoliutus asmens kultas.
Žinoma, kiekvienas žmogus turi ir priešų. Larry Stilinski didžiausias priešas gyvena jo paties namuose. Tai jo dukra Hope Stilinski. Ji save vadina Ramses. Kaip ir viso miestelio žmonės. Larry nusprendė, kad miestelio prastuomenė nėra verta žinoti Išrinktojo dukros tikrojo vardo. Liaudis dėl to eina iš proto. Ramses yra pataikaujama iki beprotybės. Jai neša maistą, už ją daro namų darbus, vaikinai rykiuojasi į eiles, kad bent pakalbėtų su ja. Visa tai - visiška beprotybė. Ramses nekenčia savo tėvo. Tačiau negali nieko pasakyti, kadangi ji gyvena iš jo pinigų, valgo jo maistą ir gyvena jo namuose. Ji buvo išmokyta nuolankumo savo tėvui. Visomis prasmėmis.
Mirus Ramses motinai Larry visiškai išprotėjo. Prasidėjo asmens kulto įgyvendinimas. Kai Ramses paaugo, sumoteriškėjo ir pradėjo bręsti, Larry pamatė joje kažką "gražaus" ir nusprendė, jog gali naudoti ją kaip daiktą. Vos jai suėjus 12 metų, jis išprievartavo savo dukrą. Nuo tada ji privalo vygdyti visas jo užgaidas, tiek seksualines, tiek buitines.
Tačiau kur ta moralės riba? Kur riba, kurią turi kiekvienas žmogus? Ramses to klausia savęs kasdien. Ir šiandien, rugpjūčio 23 dieną, jai suėjo 17. Ji visdar vaikas, tačiau nebegali tverti tokio smurto ir išnaudojimo. Ji ne vienus metus kūrė pabėgimo planą, kaupė pinigus, ieškojo būsto ir pažįstamų, kurie padėtų jai visais įmanomais būdais. Galiausiai ji turi užtektinai pinigų, būstą ir pažįstamų. Tereikia atrasti tą tobulą dieną.
YOU ARE READING
Asmens Kultas
RandomKas yra karalienė be savo karaliaus? Na, istorijoje - ji dar galingesnė.