Scârțâitul roților micuțe atrăgea atenția trecătorilor, asta sau faptul că îmi plimb prietena într-un căruț furat dintr-un market, dar nu văd vreo diferență. Priveam plictisită în față și împingeam cu lene de cărucior privind uneori spre roșcata ce se fotografiază mult prea mult. Micuță din fire, Summer a sărit imediat în cărucior strigând după mine să arunc roșiile și să încep să o împing, am făcut-o cu placere având în vedere faptul că nu găsesc roșiile atrăgătoare sau delicioase, sunt doar...Triste. Un nene uriaș ne-a alergat câteva minute, dar a renunțat mai repede decât aveam eu să mă gândesc.
-Auzi inteligento, acum ce naiba facem cu ăsta? Întreb și încep să o zgâlțâi în cărucior.
-Îl lăsăm la Clim, știi că el colecționează orice porcărie. Aprob și continui să o împing spre casă.
-Și ce ai de gând să îi zici? Întreb oftând când îmi face o poză pe neașteptate.
-E cadoul pentru ziua lui de anul trecut. Nu am fost și o să creadă, nătărăul. Mi-am dat ochii peste cap și când am ajuns în fața casei lui Clim am oprit pe mijlocul străzii.
-Clim! Ți-am adus un cadou! Strig și o împing pe Summer cu toată puterea spre casa brunetului care iese alarmat când aude bubuitura provocată de căruciorul metalic care tocmai îi lovise garajul. Roșcata era împrăștiată pe gazonul proaspăt tuns al doamnei Garcia, caruciorul lângă ea și ușa garajului puțin zgâriată.
-Ești nebună? Dacă se rupea ușa ? Strigă Clim spre mine în timp ce mângâie zgarietura lăsată, iar Summer îl privește șocată. Se adună de pe jos cu ajutorul lui și mă privește ucigător.
-Dacă mă loveam, blondo? Continuă el sa strige spre mine în timp ce îi scutură hainele roșcatei.
-Împinge tu cinci străzi căruciorul ăsta cu nesuferita aia de 100 de kilograme! Disperaților! Adaug și fug rapid în casă chicotind. Nu sunt idioată sau nebună, sunt doar plictisită și încerc să mă distrez. Roșcata a fost o victimă colaterală, dar mă iartă ea pentru că nu are cine altcineva să o asculte când bârfește tot orașul. Manhattan este orașul meu natal, stau aici de când am ieșite pe țeavă, stră-bunicii mei au stat aici acum gen...O sută de ani,deci neamul meu e veteran în cartierul ăsta, știu practic tot ce mișcă și deja a devenit plictisitor. Tata mă ține la curent în fiecare zi cu catastrofele care i se pot întâmplă unei fete în orașul ăsta, dar am deja optișpe' ani de când stau bine-mersi fără să îmi rup măcar o mână, dar nu ai ce să faci, polițistul din el trebuie să iasă uneori la iveală. Am noroc cu mama care îl mai domolește cu câte o vorba bună de artist, mama pictează, câștigă bani din asta și nu face altceva decât să stea acasă, să mâzgălească o pânză și bum,mulți bani. Niciodată nu am înțeles cum funcționează prostiile astea, dar nici nu mă chinui prea mult. Am o familie cât de cât echilibrată, dar nu e mereu lapte și miere. Spre exemplu, atunci când bunica Sanna vine în vizită și mă pune pe mine sau pe Jemma să îi masăm picioarele nu e așa distractiv. Sau când unchiul Richard vine la adunările de familie tocmai de pe Avganistan cu tot cu reguli și vocea aia mult prea enervantă ne strică orice urmă de relaxare, chiar dacă mama susține că fratele ei e doar:'Puțin vocal. 'puțin vocal este un copilaș de doi ani, grămada asta de doi metri e doar enervant și își joacă prea bine rolul de soldat. Nu v-am convins încă că familia mea nu e deloc cum trebuie și că avem nevoie urgentă de consiliere? Ei bine, mătușa Robertta, are patruzeci și cinci de ani și la fiecare aniversare vine cu veșnicele ei patine demodate, colanții aceea oribili foarte mulați, din latex, fustă de balerină, pentru că femeia e nebună și un maieu mult, dar mult, prea scurt. Nici nu am să spun de faptul că își schimbă parul în fiecare zi, exact, parul! Bine, am să explic, e cheală! Adică aproape cheală, are la fel de mult păr ca unchiul Will, care și-a pierdut jumătate din păr la un accident de muncă, e pompier. În fine, femeia are colecție de peruci și nu genul acela care să pară naturală, are peruci mov, roz, vișinii și toate au forme mult prea ciudate pentru a le putea înțelege. Astea ar fi scuzele mele legate de comportamentul meu, se trage din neam.
CITEȘTI
Hell Pass
RomanceRaven este genul de fată mai copilărosă, dar tot odată matură. Are cantitatea de maturitate perfectă pentru cei din jurul ei și se descurcă foarte bine sub presiune. Ageră și gânditoare, frumoasa Raven observă fiecare om și încearcă să îl descopere...