onsdag,
4 april 2018,
12:59 am.hej du som hittat hit, välkommen till en andra random bok skapad av, ja, tyvärr mig.
jo men u know, allting som involverar mitt liv fick ju inte plats i den andra så vad ska man göra. :)
smh
iallafall tror jag de flesta vet hur det här funkar, jag kommer ranta här när jag känner att jag behöver det, tipsa om musik, böcker, serier etc, uttrycka mina åsikter, diskutera olika ämnen, ställa frågor och skriva listor. älskar listor.
om någonting utöver det vanliga skulle hända hamnar det här. om jag går runt och tänker på någonting är det också möjligt att du/ni (?) får ta del av det. kan möjligtvis innehålla lite fangirl-stuff. yup, där har du blivit varnad.
men ja, sammanfattningsvis, skräp.
jag bestämde mig för att börja om på nytt för att 1, jag vill börja som eily, för jag är ju eily. yes. allt i den andra känns bara fel när jag läser det nu. det är inte jag? folk ska inte tro det längre, och 2, för att jag helt enkelt vill ha ett annat upplägg. tex döpa mina kapitel och lägga ner mer tid på det jag skriver och liksom inte publicera när det tar fem sekunder att läsa. yep. fast så väldigt strukturerat vill jag ändå inte ha det men liiite planering.
(om förvirring uppstår nu, jag hade en annan exakt likadan bok innan som jag bestämde mig för att avpublicera but that's history now)jag är faktiskt en aning taggad ahhaha. älskar min profil och mina omslag och man ska väll egentligen inte favorisera meeen omslaget till denna måste jag säga är lite extra coolt va.
jag tänker säga 'du' nu för att 'ni' låter som att jag tror jag är känd euw.
det var väll allt för nu, senare kommer det lite mer om mig, typ min musik jag gillar bl.a.
// eily