nemocný Harry část II

674 22 0
                                    

Pohled Niky

Po tom co mi dal Harry pusu na čelo a odjel jsem se zhroutila. Brečela jsem a Olivie se mě snažila uklidnit.

"Klid Niky bude v pohodě za chvíli přijede Zayn a podívá se na tebe"

"Cože" zeptala jsem se "jak jako podívá"

"Je to doktor ne jako všichni" řekla mi

"Ne to není" řekla jsem a opřela se zády o zeď. Olivie si sedla vedle mě.

"Zayn je policajt" řekla jsem jí a čekala historický záchvat.

"C-ccc cože polda. Tak to je konec já"

"Co se děje" zeptala jsem se

"Nic jsem v pohodě" řekla a začal zvonit zvonek. Šla jsem otevřít protože jsem si byla jistá že je to Zayn. Ale nebyl sám. Měl s sebou Liama.

"Ahoj" pozdravila jsem je

"Ahoj" řekli na zpět

"Co Harry" vyhrkla jsem okamžitě

"Prý je v pohodě. Udělají mu nějaká vyšetření a vypadá to že ho pustí domů" řekl Liam. Obejmula jsem ho a on mě vzal do náruče. Za chvíli co jsme stály u dveří přiběhla Olivie a skočila na Zayna. Začala brečet radostí protože je její nejoblíbenější.

"Dáte si něco" zeptala jsem se kluků

"Já čaj" řekli jednohlasně

"Dobře udělám vám to"

"Ať se ti nic nestane" varoval mě Liam

"Jo neboj" řekla jsem. Připravila jsem hrnečky a dala do nich po jednom pytlíku. Zalila jsem to horkou vodou a odnesla klukům. Poděkovaly a já se vrátila do kuchyně. Chtěla jsem si napustit vodu do skleničky, ale ona mi spadla a rozbila se

"Co to bylo" zvedl se Liam z gauče

Liamuv pohled
~•~•~•~•~•~•~•~
Uslyšel jsem ránu z kuchyně a hned se tam vydal. Niky seděla na zemi a brečela nad rozlitou vodou. Ehm no pěkně si pořezala ruku o střepy ze sklenice.

"Niky nech to seberu to" řekl jsem a začal střepy házet po jednom do koše. Niky se řízla docela dost. Po chvíli jsem nechal uklízení a vzal si ji do náruče. Odnesl ji se Zaynem do koupelny.

"Pššš Niky v Klidu" řekl Zayn. Brečela a klepala se.

"To bolí" vykřikla

"Sss Niky máš to docela hluboký Zyne zavolej prosím Louisovy aby se na to podíval"

"Dobře" řekl a šel volat. Ujistil jsem se jestli nemá v ruce žádný střep a znovu jsem jí ruku opláchl. Olivie mezitím uklidila střely.

"Tak co" zeptal jsem se Zayna

"Je tady za pár minut jede z města" řekl a protože znám jeho způsob řízení tak vím že je tu za chvíli. Sedl jsem si i s Niky na gauč a ruku ji zabalil do ručníku. Pořád brečela a tak jsem věděl že nám Louis pomůže. má totiž stejnou školu jako Harry a Niall, ale předtím si ještě udělal školu pro zubaře takže výběr toho 'nejlepšího'. Zazvonil zvonek a Zayn šel otevřít.

"Ahoj" pozdravil

"Ahoj" odpověděli jsem mu všichni i ubrečena Niky.

"Tak co se děje" zeptal se a sedl si vedle Niky.

"Pořezala se. Mám strach aby se jí něco nestalo" vysvětlil jsem

"Dobře takže ukaž" řekl Louis

"Cítíš to na obou stranách stejně" ptal se při testu citlivosti.

"Jo" odpověděla Niky

"To je dobře takže nedošlo k žádnému závažnému poranění nervů" řekl Louis a opatrně odkryl ručník.

"Budu zvracet" řekla Niky

"Já taky" přidala se k ní Olivie a běžela pryč

"Je to lepší Niky" zeptal jsem se a ona kývla. Louis si mezitím zašel pro Harryho tašku.

"Dobře, jo mám všechno. Niky budeš potřebovat nějaké stehy. Ano"

"Ne prosim ne" začala se kroutit Niky

"Neboj se" uklidňoval ji Louis a jemně začal oddělenou kůži sešívat k sobě. Když byl hotový dal Niky na ruku sterilní krytí a celé to obvázal fáčem.

"Hrozně to bolí" řekla

"Dám ti injekci a bude to v pořádku" řekl Lou

"Ne já nechci" řekla tvrdohlavě, ale nikdo si toho nevšímal. Vyhrnul jsem ji rukáv a Louis píchl injekci. Poté jí dal náplast.

"Dobrý" zeptal se Zayn Niky

"Nevím" řekla a pořád brečela

"Harryho pustili a teď jedou s Niallem domů" řekla Olivie

"To je dobře" oddechli si všichni.

Dr Styles.  |H.S| (CZ) *probíhá Korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat