Mandag//
Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.Da en tænke slår mig, hvorfor er jeg ikke ked af at Lauritz var utro? Der kom en mere tænke, måske fordi jeg kan lide en anden?
Min telefon vækker mig typisk med sin dejlige vækkeurs lyd, lorte mandag morgen. Jeg sætter mig op i min seng, og gnider mig i øjnene. Jeg tager min mobil, og går ind på snapchat. Jeg ser at har fået en masse snaps fra pigerne, par stykker fra Marcus, Martinus og Lauritz. Jeg åbner de snaps jeg har fået fra Lauritz først.
Han skrevet en masse som "undskyld, jeg ved ikk hvad der gik af mig" og "kan du tilgive mig" altså regner han med at jeg kan tilgive ham lige nu. Jeg magter ikk at svare ham. Jeg åbner så pigernes snaps, de spørger mig om jeg er okay. Jeg svare at jeg er okay.
Jeg åbner Martinus snap, han har skrevet "Jeg er der altid for dig<33" "Taaak, Ly<33" svare jeg tilbage. Til sidst åbner jeg Marcus snap, han har skrevet "Er du okay? Skal jeg banke ham?"
"Jeg har det godt. Vil du ikk helst lade vær med at banke ham, du kommer bare i problemer. Ly<3" skriver jeg.
Jeg sender lige ogs en 'streak'.Jeg ligger min telefon ned igen, og træder ud på gulvet. Jeg gør min sædvanlige morgen rutine altså: tage tøj og makeup på, få morgenmad.
Da jeg spiser min morgenmad, ser jeg at der 15 minutter til det ringer ind. Jeg skynder mig at spise færdig, og så er jeg ude af døren. Efter ca. 2 minutter, høre jeg en brummende lyd.
Jeg vender mig derfor om, og ser at det er Isac der kommer på hans motorcykel. Han standse lidt foran mig. "Vil du have et lift?" Spørger han.
"Mig på den der dødsmaskine? Glem det" svare jeg. "Nej vel, du vil hellere komme forsent" siger han. "Nej vent" sukker jeg. Han smiler vindende, satans. Han giver mig en hjelm, jeg tager den på hovedet.
Jeg hopper bag på, og strammer mine hænder omkring hans mave. Ej gud, jeg kan mærke han har sixpack. Jeg tænker kun på hvornår han lige har fået den, så jeg mærker ikke, at vi er kommet til skole.
Isac stoppet motorcyklen. Jeg hopper af motorcyklen. "Tak for liftet" siger jeg, og skal til at gå, der han tager fat i min arm. "Vil du ikk vise mig hvor kontoret er?" spørger han.
"Jo selfølgelig" siger jeg. "Tusind tak" siger han og giver mig et skævt smil. "Man skal jo hjælpe en ven i nød" siger jeg og gengælder et skævt smil.
Vi begynder at gå til kontoret. Da vi træder ind ad dørene, får vi en masse mærkelige blikke. Jeg ser at Isac ser lidt nervøs ud "Ikk tag dig af dem" hvisker jeg til ham, og tager hans hånd. "Jeg er bange for dem. Jeg er mere bange for ham fyren, der står lidt længere ned ad gangen" siger han.
Jeg kan ikk se hvor han står, "Hvor står han henne?" Spørger jeg. Isac peger hen mod.....
_____
Kapitel 16
Hvad synes du om min bog indtil videre?
Vote & kommenter, hvis du føler for det;))Møøøs fra Lærke<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fucking Gunnarsen - M.G
Hayran Kurgu!Danish¡ Ella skal rejse fra Danmark og helt til Trofors, Norge. Hvor hun møder de norske popstjerner Marcus & Martinus. Hun hader dem så inderligt meget. Men bliver hun ved med det? Eller sker der noget som forandrer det hele? Forelsker hun sig i n...