1-Saf ve aşık

184 6 0
                                    

Sabah'ın ilk ışıklarıyla uyanmıştım sanki üstüm de büyük bir yük vardı. Kendimi tuhaf hissediyordum,galiba dün yaşadığım üzüntünün etkisiydi bu,yağmur etkisini göstermişti gerçekten çok güzeldi. Okul saati geldi üstüme hemen bi kaç şey giyindim siyah bir badi ve altına deri taytımı üstüme de çeketımi çektim hava yağmurluydu öyüzden saçımı açmayı tercih ettim gözüme hafif bi tonda far ve parlatıcıyla tamamladıktan sonra yola çıktım. İlk ders gerçekten çok sıkıcıydı,deniz erken gelmiş selamlaştık ve ders başlamıştı.Üstümde ki yorgunluğu daha atamamıştım derste uyuya kalmışım sonun da son derse girdik , çıkış saati geldi mert yanıma gelip nasılsın diye sordu nasıl görünebilirdim ki neyse hemen okuldan çıkıp kendimi eve atasım vardı gerçekten okul hayatından çok sıkılmıştım doğrusu.Eve gidip duş almak istiyordum küvete ağzına kadar su koydum köpükle tamamladıktan sonra yorgun vücudumu biran önce bıraktım ılık bir su iyi gelmişti iphonemi ve kulaklığımı alıp slow müzik listesine tıkladım müzik resmen ilaç gibi geliyordu saatin nasıl geçtiğini anlamamışım saate baktım 3'e geliyordu üzerime mini bir bornoz çekip odama geçtim üzerime kısa bir şort ve rambo atletle tamamladım hemen ders başına geçtim derken telefonum çaldı arayan denizdi cevap verdim.

--Denizin ağzından--

Selam, duygu napıyorsun? Yarın okul yok tatil , bizim evde bir parti var gelirsen mutlu oluru, hem cem de gelicek.

--Benim ağzımdan--

İşte cem diyince kalbim bir başka oluyordu sanki yerinden çıkacak gibi aslında gitmeliydim belki şu berbat olan kafamı dağıtmış olurdum.

-Tamam deniz geliyorum yarın saat kaçta?

--Denizin ağzından--

Yarın saat 6'da tatlım.

-Peki yarın geliyorum görüşürüz.

--Denizin ağzından--

Tamam canım baybay.

Evet akşam olmuştu çalar saatimi ayarlayıp yatağıma yattım uykuya daldım hemen, sabah olmuştu alarm ötüyordu kapattım ve yüzümü yıkadıktan sonra üstüme rahat birşeyler geçırdim.Cem'e aşık olmuştum sanırım o kasları beni benden alıyordu hele mavi gözleri inanılmaz gülüşüne aşık saf bir kızdım neyse bir duşa ihtiyacım vardı küvette ki ılık suya bıraktım kendimi rahatlatıyordum gayet iyi geliyordu, yine saatin nasıl geçtiğini anlamadım saate baktığım da 2'di daha zamanım vardı hem de çok aşağıya inip yeni aldığım kitapı okudum kapağını daha yeni açmıştım aşk oyunuydu kitapın adı okumaya daldım gayet güzeldi.Saat 4 olmuştu biraz televizyon izledim, vaktim vardı sonra kapının çaldığını fark ettim kalkıp açtım ve gelen busey'di ''hoşgeldin canım" benim hazırlanmam lazım bugün parti var çünkü sen gelicek misin? üzgün bir tavırla "evet geleceğim" dedi. Nolmuş olabilir ki niye böyle üzgündü merak ederek sordum,buse neyin var iyi misin? "evet" iyiyim niçin sordun,bilmem üzgün duruyorsun da onun için sordum.Neyse ben duşa giricem sen odaya geç istersen, "Peki tamam." duşa girdim ve ılık bir suyla kendime geldim çıktıktan sonra saçlarımı kuruladım,saat 5 oldu sonun da odama geçip üstüme sırt dekolteli küçük bir bluz altına siyah mini bir etek ayakkabı olarak da kırmızı yüksek topuklu ve gözlerime hafif bi farla dudaklarıma kırmızı ruj sürüp çantamı alarak aşağıya indim buse'nin arabasıyla denizin evine yola çıktık, evet parti alanına varmıştık sanki herkesin gözü benim üstümdeydi işte şimdi kalbim hızlı atmaya başlamıştı yanıma gelen cemdi, kaslı kolları ve mavi gözleriyle beni benden alıyordu hele gülüşü.. Buse bana tuhaf bakıyordu yicek gibi onu böyle yapan neydi ki ben mi bişey yaptım gerçekten anlam veremiyordum cemle laflarken buse hemen yanımıza geldi bir karakedi gibi gerçekten o pislik kıza sinir olmaya başlamıştım.Bir içicek alıp denizin yanına geçtim konuştum partin gayet güzel geçiyor, hadi gel biraz dans edelim, "olur dedi." Cem yanıma geldi of o pislik kızı cemin yanında görünce sinir oluyordum. Cem dans edelim diye sordu, ''peki olur." dedim ve dans etmeye başladık buse'nin gözü hep bizim üstümüzdeydi, ne istiyordu anlamış değildim.Parti bitti hepimiz evlerimize dağıldık cem beni eve bıraktı aşık olduğum çocuk.. İyi geceler diyerek eve geldim odama çıkıp üstüme rahat birşeyler çektim son ses müzik açtım çok mutluydum bugün.. Yarın okul vardı cemle aynı sınıftaydık hemen yarın olmasını istiyordum dişlerimi fırçalıyıp okul kıyafetlerimi ütüledikten sonra müziği kapatıp yatağıma geçtim yorucu bir gündü ve bir okdarda mutlu..

Saf ve aşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin