Liv..

6 0 0
                                    

Har någon någonsin känt sig oönskad? Att folk inte vill att man ska finnas? Att dom låtsas som om man inte finns? Det har hänt mig, och jag har ganska många som vill att jag ska bort från planetens yta. Jag vet att det inte är så snällt att säga (i detta fall skriva) men jag kan inte rå för det. Jag har gjort massor av idiotiska och elaka saker men det är inget jämfört med vad andra har gjort mot mig och ännu till min familj! Jag har fått nog av att hela tiden få höra rykten om sig själv och allt sånt. Det är inget bra med att sprida rykten och alldra minst tro på dem! Jag har gjort så många ,misstag att jag inte ens vet hur många det är mer. Men vissa människor ändrar aldrig på sig utan de är likadana hela sitt liv och sen undrar dom varför ingen tyckte om dem.. Jag har betett mig som en skit, en tvätt äkta skit mot vissa människor och jag har försökt ändra på mig men samma människor kommer alltid att ta fram det dåliga och det elaka i mig och det vill jag ha en förändring på. Jag klarar inte av det mer. Jag klarar just och just av att se på vissa. Alltid när jag ser dem så vill jag spy eller något annat. En gång har jag verkligen velat göra något helt annat till personen men jag har bara gått min väg, vilket är det bästa man kan göra i såna situationer. Gå sin väg. Men på det stället jag tidigare bodde på och med en person som jag än idag inte tål så kunde man inte göra det utan man fick sig ett kok stryk om man inte gjorde som han sa. Och snälla lyssna på mina råd för jag har ganska många och de flesta är bra och om ni har frågor så är det bara att fråga. Jag svarar gärna på frågor och om ni vill ha min hjälp eller något är det bara att fråga för jag är en öppen person och jag kanske inte kan svara på alla frågor men jag kan åtminstone försöka :) 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Liv..Where stories live. Discover now