#40 Ze verpest alles..

1K 40 13
                                    

Vet kort HS nu.. Zondag komt XL hoofdstuk, maar heb totaal geen inspiratie meer, dus wou dit hoofdstuk niet verpesten, snap je? Ik wil de hoofdstukken zo goed mogelijk houden. Thanks voor begrip xo A

Louis Pov.

De laatste bel gaat.
We kunnen eindelijk naar huis.
Het ging vandaag echt super goed.
Harry en ik zijn meer bevriend geraakt met Liam en Niall.
Het is zo ontzettend raar. Bevriend worden met je pesters. Maar dat doen ze niet meer.. Hoop ik. Ik heb Zayn vandaag niet meer gezien. Die is waarschijnlijk naar huis gegaan.
Hij had verder toch niemand meer aan zijn zij staan. Liam vertelde dat hij het, net zoals Niall, niet leuk vond om mij te pesten. Hij werd altijd maar overgehaald door Zayn. Er kwamen zelfs dreigementen aan te pas.

Als Liam en Niall niet hadden geluisterd naar Zayn, dan werden ze ook gepest. Zayn kende veel mensen buiten school die net zoals Zayn de pik hebben op een aantal mensen.
Zayn dan vooral mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Homo's.

Het is lastig, want Niall en Liam hebben nogsteeds niks tegen Zayn gezegd. Ze hebben net deze ochtend verteld dat ze een relatie hebben.
En je gaat nooit begrijpen hoe blij ik nu ben. Dat er mensen zijn op deze school die net zoals ik en Harry een relatie hebben. Die ook zijn uitgekomen. Nou jah..
Niall en Liam nog niet. En dat begrijp ik. Ik zou er ook veel moeite mee hebben om het iemand te vertellen terwijl diegene er hard tegen is.

Voor de hele school hoef je je niet druk te maken. Mensen zijn blij voor Harry en ik. Ze glimlachen altijd als we hand in hand door de gangen lopen. Maar Zayn.. Altijd Zayn.
Hij is degene die hen tegenhoud.
Soms dan kan ik hem wat aan doen.

Harry, Liam, Niall en ik lopen door de gangen langs onze kluisjes. Soms stoppen we even om de spullen uit het kluisje te halen. Het is gezellig en we kletsen wat bij.

'Hebben jullie gehoord wat meneer Hoekstra wilt doen met muziek?'
Vraagt Liam.

Harry en ik kijken elkaar vragend aan.

'Nee dus..' grinnikt Liam.
'Hij gaat een vet leuke opdracht geven!' Zegt Liam enthousiast.

'En dat is..?' Vraag ik nieuwschierig.

'We moeten liedjes schrijven in duo's.'
Maakt Niall af.

Harry en ik kijken elkaar verbaasd aan. Ze hebben gelijk: Dit is een super leuke opdracht. Maar wat worden de duo's?

'En weten jullie al wat de duo's zijn?'
Vraagt Harry. Niall en Liam schudden hun hoofd.

'Nope, die gaat hij morgen maken.' Zegt Niall. Ik zucht.

'Hopelijk zijn het leuke groepjes..'
Mompel ik. Harry slaat een arm om me heen.

'Tuurlijk wel, lieverd. We maken er wat leuks van.' Harry wil me een kus geven als we worden onderbroken.

'Hey Harry!' Schreeuwt een meisje.
We draaien ons om en ik zie Lina staan. Niet alweer.. Ze loopt naar ons toe en geeft mij en Harry een knuffel.

'Gaan jullie me nog voorstellen aan deze 2 knappe koppen?' Vraagt ze.

'Ehm.. Ja, tuurlijk! Dit is Liam en dit is Niall.' Zegt Harry als hij hen aanwijst.

'Ik ben Lina.' Glimlacht ze.

'Leuk je te ontmoeten, Lina.' Glimlacht Liam.
Lina draait zich om naar Harry en ik.

'Ik was hier eigenlijk voor jou..' grinnikt ze naar Harry.

Ik kijk Harry aan en hij weet wat ik voel. Jaloezie. Hij heeft nogsteeds een arm om me heen en wrijft over m'n heupen.

'Waarvoor dan?' vraagt Harry aan Lina.

'Je moet het nog goed maken mij, Harry.' lacht ze. Harry en ik kijken elkaar vragend aan. 

'Ben je het nu al vergeten?' lacht ze. Harry en ik begrijpen het nogsteeds niet.

'Vorige week liet je me zomaar zitten, dus dat ga je even goed maken, meneer.' lacht Lina.

Ik zucht. Niet alweer.. Harry merkt dat ik er mee zit en wrijft nog een keer over mijn heupen. 

'Louis en ik hebben al plannen.' Zegt Harry. Huh..? Harry en ik hadden helemaal geen plannen.

'Maar Harry en i-' Begin ik.
Harry onderbreekt mij.
'Daar wist jij nog niks van af Louis, maar ik heb leuke plannen in m'n hoofd.' Grinnikt Harry.
Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik begin te blozen.

'Awhh..  Louis bloost.' Zegt Lina. Liam, Niall en Harry grinniken.

'Je gaat me ooit nog eens terugbetalen, Hazz.' Lacht ze. Een deel jaloezie komt in me op. Lina loopt weg naar haar vriendinnen groepje. Harry draait zich om zodat we elkaar aan kijken.

'Waar waren we?' Lacht Harry.

'Mhm.. Hier was ik op aan het wachten..' Mompel ik tegen Harrys lippen aan. Hij drukt zijn lippen tegen de mijne aan en we raken in een kleffe tongzoen.

Tot zondag! XO

Vergeet niet te stemmen xx

It's Complicated. Larry Stylinson❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu