Prológus

263 20 2
                                    

2 hónappal ezelőtt...

Vivi szemszöge:

Mint minden péntek délután, Adéllal most is együtt lógtunk és sorozatot néztünk. Már nagyon belemerültünk, amikor jelzett a telefonunk, hogy új értesítésünk érkezett.

A @thevamps új bejegyzést tett közzé...

Gyorsan rányomtunk és szembe találtuk magunkat a nyári turnéjuk plakátjával. Amint megláttuk rajta Bécset elakadt a lélegzetünk. Egymásra néztünk, majd pár másodperc múlva sikítozva öleltük meg a másikat. Én egyből hívtam anyut, Adél pedig szó szerint kirontott az ajtón.
- Szia anyu, mehetek Bécsbe a The Vamps koncertre? Júnis 17-én lesz, 15 órától a... - kezdtem bele, mire egy "Majd ha hazaértél megbeszéljükkel" lerendezett. Kissé csalódottan nyomtam ki a hívást, amikor Adél lépett be az ajtón.
- Na, mit mondott? - kérdeztem izgatottan.
- Azt mondta, hogy csak akkor mehetek, ha mi álljuk az egészet - húzta el a száját.
- Nekem azt mondta, hogy majd otthon megbeszéljük - sóhajtottam. - Egyépként, azon gondolkodtam, hogy ha elengednek, akkor akár már több időre is mehetnénk. Például egy egész hétre.
- Oké, ezt majd még megbeszéljük. De akkor már legyen kettő - vigyorgott rám.
- Jó ötlet. Viszont nekem lassan menni kéne - pillantottam az órámra.
- Rendben.
- Majd írok ha beszéltem anyuékkal. Szia.
- Szia.

Megbeszéltem a szüleimmel a koncertet és... elengedtek! Már szállodákat nézegettem a neten, amikor eszembe jutott, hogy fel kéne hívnom Adélt. Nem kellett sokat várnom, rögtön fel is vette.
- Indulunk Bécsbe!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fixed • NHC (ÁTÍRÁS ALATT)Where stories live. Discover now