gizem bitiyormu?

130 13 1
                                    

miley in agzından:

Justin o  buyuk taşın ustunde otururken çok tatlı görunuyordu.Ona inanamıyorum çok deişmiş.Yakışıklı olmuş.Katy justini hala seviyorsa OLAMAZ!! Gene bizim arkadaşlıgımız biterse.Justinden ozman intikam almam gerekir.Bir yakışıklı tatlı kaslı sevimliiii  off ya şu duşunçeler çık kafamdan yani bir erkek yuzunden arkadaşlıgımın bozulmasına tahamul edemem.İnşallah katyle beraber olmak ister önçeden olmak istemiyordu çunku katy sumunu yiyen kısa boylu bir kızdı şimdi ise guzel harika ve çok tatlı bir kız.Justin katy kaçrmamalı."hey miley kendine gel" dedi katy ve justin aynanda söylemişlerdi."tamam tamam hayal alemimden çıkıyorum"dedim."peki hanfendicim"dedi ardından bagırarak"ŞİMDİ HAYALLERE DALMANIN SIRASI DEİL MİLEY FARKINDAMISIN HİÇ BİLMEDİMİZ BİR YERDEYİZ"dedi.Ardından justin "hey sakin olun bebegim ben buraları bilirim"dedi demez olaydı.Katy kendinden geçti.Neyseki 1,2 dakika sonra kendine geldi.Kulagıma dogruldu "miley justin bana bebegim..."dedi ançak tekrar kendinden geçti."justin bişiler yap" dedim justin katy kuçagına aldı.

katy nin agzından:

şuan justinin kuçagındayım ve ayılmamak istiyorum taklit yapıyorum .

lolipoplarım çok fena uykum geldi devamını getiremiyeçegim artık yarın yaza bilirim berki 3 vote bekliyçem inşallah beyenirsiniz .

HAYATIMIN GÜNLÜGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin