Enerjinin Farkına Varma :
Enerjiyi anlamak zordur ama biraz düşünürsek bunuda yapabiliriz. Etrafımızdaki herşey aslında bir enerjiden ibarettir.Örneğin yediğimiz yemeklerden enrji alırız ve bu enerjiyi günlük hayatımızda harcarız.Peki bu enrjiyi başka nasıl kazanıp kullanabiliriz?Öncelikle bazı kişiler bunu meditasyon ile yapar fakat meditasyon yaparken bazı insanlar sıkılır bunun için size başka bir yöntem söyliyeceğim.Chi Gong bu egzersizleri yapmak size enerji kazandıracaktır peki bu egzersizleri nasıl yapıcam diye sorucak olursanız belirli hareketler vardır şimdi anlatmaya çalışsam uzun süreceği için internetten kolayca bulabilirsiniz.Peki enerjimizi topladık nasıl kullanıcaz?Şimdi anlatıcaklarım basit gibi görünebilir ama biraz sabır ve gayret ile olucaktır.Öncelikle elinizde top tutar gibi ellerinizi yan yana getirin.Ardından vücüdunuzdaki mavi enerjiyi iki elinizdeki boşluğa toplayıp bir küre yapın ve bunu iyice hissetmeye çalışın.Bu aşamada elleriniz karıncalana bilir titreyebilir hatta ısınabilir bile devam edin iyice hissedin.Sonra enerjiyi geri vücudunuza yayın .Bu çalışmayı her gün yaparsanız enerjiyi daha çok hissediceksinizdir ayrıca vücüdunuzdaki enerjiyi hissetmeye başladıktan sonra etraftaki enerjiyle çalışmaya devam edin.
Meditasyonun Önemi :
Meditasyon hayatımızın en önemli parçasıdır.Hergün yaparsanız bunun farkına varırsınız.Çeşitli meditasyon teknikleri vardır örneğin nefes tutma,şarkı ile meditasyon gibi bir sürü teknik vardır tabi en önemlisi kendi tekniğinizdir.Meditasyonun size katkısı odaklanmayı arttırmasıdır ve bu sayede daha iyi enerjinizi kontrol edersiniz.
Parapsikolojiye Giriş :
Parapsikoloji insanın ruhuyla alakalı bir bilim dalıdır bu bilim dalında neredeyse hiç bir şey bilime dayanamadığı için insanlar şüphecidir ve benim amacım bu kitabı okuyanlara birazcık da olsa inandırmak ve katkıda bulunmak.
Ruhsal Gelişim Kitapları :
Şuanda anlatmış olduğum konuyu anlatan az sayıda yazar vardır ve şimdi sizlere yazar tavsiye edeceğim.Kitap okumanın insana çok faydası vardır bunu biliyoruz heleki o insana katkısı var ise.Size tavsiye edeceğim yazarlar şunlar ; Osho ve Ergün Candan şimdiye kadar okuduğum kitaplarda çok şey öğrendim ve konu osho ise çok bilgi kazanırsınız imkanınız varsa osho yu okumanızı tavsiye ederim.
Enerjiyi Kullanma :
Peki enerjiyi öğrendik ama nasıl kullanıcaz? Bu tamamen sizin hayal gücünüze kalmıştır size şöyle anlatayım ; 2 veya 3 yaşında bir çocuksunuz hep hayal edersiniz işte şimdi ise hayal gücümüzü gerçeğe çevireceğiz. Daha önceden belki duymuşsunuzdur "Telekinezi" yi şimdi bunu nasıl yapıcaz onu anlatıcağım sizlere.Öncelikle Psi Ball ile başlamalısınız enerjiyi ihssetme bölümünde küre yaptığınızın aynısını yapım ama busefer vücudunuza dağıtmayın enerjiyi. Küreyi etki etmek istediğiniz cisme fırlatın ve kürenin gittiğini hayal etmeyi unutmayın.Küreyi 1 saniye bile düşünmezseniz küre enerjisini kaybedecektir , küre cisme çarpınca cismin yere düştüğünü imaje edin.denemekten asla vaz geçmeyin benim bunu başarmam 1 hafta sürdü sizde belki 1 ay belkide 1 yıl sürer burdaki önemli olan şey inanç ve asla pes etmemek.Sonrasında ise farklı cisimlere etki ediniz size tavsiyem ilk olarak ya kağıt ile yada Aliminyum folyo ile başlamanız.
Çakralar :
İnsan vücudunda milyonlarca çakra vardır ama bunlardan en önemlisi 7 adet çakra vardır aşşağıdan yukarıya sırasıyla şöyledir ; Kök çakra,Hara çakra,Göbek çakra,Kalp çakra,Boğaz çakra,3.Göz çakra ve son olarak Taç çakra.bunlar insanın merkez enerji noktalarıdır bunları açmak sizlere hem normal hayatta hemde sipiritüel bölümde yardımcı olucaktır.Peki bunları nasıl açıcaz önceki bölümdede dediğim gibi kendi tekniiniz daha iyidir ama ondan önce internetten farklı çakra meditasyonlarını bulabilirsiniz.
Astral Seyehat :
Astral seyehat yapmak isteyen insanlar yapmaktan korkmaktadır internette olan bazı yazılarda ölme tehlikesi dönememe tehlikesi vs. bir sürü yalan yanlış bilgi vardır burda ise en önemli konu korkudur korktuğunuz zaman imkansız gibi bir hal alır.Astral seyehatte insan ruhu bedenden ayrılmaz Astral beden vücuttan ayrılır.şimdi size astral bedeni görmenizi sağlıyacak bir şey söyliyeceğim ; sokak lambasının olduğu bir yerde yorulana kadar koşun sonra ışığa bakarak ellerinizi sallayın ellerinizin arkasından astral bedenin geldiğini göreceksiniz .
Levitasyon :
Levitasyon namı diğer cisimleri havaya kaldırma.Levitasyon gerçekten mümkünmüdür sizce ?Elbette mümkündür bu hayatta şunu unutmayın imkansız diye bir şey yoktur.Levitasyon yapmak içim iyi bir odaklanma ve enerji lazımdır levitasyonu ilk denemede yapamaya bilirsiniz ama denemeden durmayın meditasyon ve chi gong ile levitasyonu başarabilirsiniz.
Biyokinezi :
Biyokinezi insanın vücudundaki bir şeyleri gücüyle değiştirmeye denir her zaman dediğim gibi imkansız diye bir şey yoktur.Biyokinezi ile göz renginizi değiştirebilirsiniz , boyunuzu uzatabilirsiniz , kas yapabilirsiniz ,saçınızın rengini değiştirebilirsiniz. Teknik şöyle akşam uyumadan önce yatağa girin 15 dk boyunca değişmesini istediğiniz ne ise o vücuda sahip bir kişi karşınızda dursun bu sizin ikizinizde olabilir ardından göz renginizi değiştirmek istiyorsanız onun gözlerinden sizin gözlerinize enerji aksın ve gözünüzün renigin değiştiini hayal edin bunu her akşam yapın ve uyuyun . İnan ile bunuda başaracaksınız.
Yazar : Kerimcan Kamilçelebi
İletişim Adresi : kerocelebihotmail.com
Sosyal Medya Adresi : kerimcan.celebi.52
YOU ARE READING
İçimizdeki Güç
SpiritualHerkesin içinde bir güç vardır ama önemli olan o gücü çıkarmaktır.