💞Tura lepote kroz 10 zemalja: Kako se šminkaju žene u Engleskoj, a kako na bliskom Istoku?
~Neko voli samo bronzani sjaj na koži i nežne usne, dok drugi vole duge veštačke trepavice i crveni karmin.
~Predivnih žena koje oduzimaju dah ima po celom svetu.
~One su lepe u pravom smislu te reči iako nemaju nikakvih dodirnih tačaka.
~Japanke su nežne, Amerikanke dominantne, pa je takav i njihov način šminkanja.
Mejkap tura lepote kroz 10 zemalja:
Japan – bela koža, oči naglašene senkom, tanke i jedva primetne obrve i nežne usne sa sjajem.
Amerika – mnogo konturiranja, upečatljive obrve, veštačke trepavice i usne sa jakim karminom.
Indija – sjajne senke, jake usne i mnogo boja.
Južna Koreja – mnogo pudera, dobro oblikovane prave obrve i sveže usne.
Engleska – naglašene obrve, svetle senke i nežan karmin.
Švedska – naglašene jabučice, mačkaste oči, nežne senke i što prirodnija nijansa na usnama.
Bliski Istok – naglašene oči, veštačke trepavice, zaobljene obrve i mnogo konturiranja.
Francuska – minimalna šminka, a pre svega savršena koža. Dodavanje sjaja hajlajterom.
Irska – bronzer, naglašene jabučice i sjajne usne.
Brazil – prirodne oči, ali naglašene usne sa karminom u jakoj boji.
***********************************
💙M
BẠN ĐANG ĐỌC
All⭐stars
Phiêu lưu~Zdravo svima!❤😘🙋 U ,,All⭐stars" možete raditi kvizove , čitati savete o modi ... i još mnogo toga. Nadam se da će vam se svideti ! 💙 ~07.09.2017.~ 25.04.2019.~