Murat: Hadise ne zaman açıklama yapıcagız? Yani ailemize, arladaşlarımıza, herkese...
Hadise: Aslında şöyle bir şey yapa biliriz. Bak sen Acunu ararsın. O ses olucak mı falan sorarsın. Eger olursa orda röpörtaj yaparız, sen herşeyi açıklarsın, sevgili oldugumuz hariç. Bir sure sonra onuda açıklarız. Ne diyorsun?
Murat: Ay akıllı sevgilim benim (yanaklarını mıncırır)
Hadise: Hadi ya geç oldu uyuyalım.
Murat: Tamam.Murat'ın anlatımından
(Bir yıl sonra ilk defa Hadise ile uyuyacaktım....kokusunu çok özlemişdim, sıcaklıgını. Ona sım sıkı sarıldım...bir daha asla bırakmam! Ne pahasına olursa olsun! Onun kokusunu içime çekerek uyuya kaldım.)Hadise'nin anlatımından
(Allahım ne kadar özlemişim...yem yeşil gözlerini...kokusunu...uyurken o masum yüzünü...bana sım sıkı sarılmasını çok özlemişim...çok! Yanımda Murat varken artık hiç bir şeyden korkmuyordum. Huzurla uykuya daldım.)Sabah alarmın sesiyle Murat uyandı.
Murat: Hadise...Hadisem hadi kalk canımın içi. Bugün o ses var.
Hadise: Ya Murat yarın gitsek olmaz mı?
Murat: Bende öyle olmasını isterdim minnoş ama o ses bugün başlıyor.
Hadise: Tamaaam
Murat: Ben duşa giriyorum.
Hadise: hı hı
(Murat duşa girer)
Hadise: Öküz yaa işte ne olucak. Insan sevgilisini bir öpücükle uyandırır. Hadise kolk bugun o sos vor. Odun...ama ben sana yapacagımı biliyorum Murat Boz.30 dakika sonra Murat duşdan çıkar.
Murat: Yine uyumuş yaa.
(Hadise arkası dönük uzanmıştı. Murat Hadiseyi tam uyandıracakken. Hadise elindeki pastayı Murat'ın yüzüne çarpar.)
Murat: Ne yaptın sen yaa? Şimdi duştan çıkmışdım!
Hadise: Oh canıma deysin. Uyan Hodise! Goç kalacogiz Hodise! Al sana Hadisee.
Murat: Ne yapmalıydım peki? Geç kalıcaktık o ses'e...
Hadise: Bir kere öperek uyandıra bilirdin. Ikinciside saat daha 10:30 çekim 14:30 da başlıyor.
Murat: Tabi canim senin hazirlanmanla tam da 14:30 da orda olurduk.
(Hadise masanın ustundeki suyu Muratın yuzune döker.)
Hadise: Pasta işe yaramadı galiba...
Murat: Bunun intikamı çok fena olucak biliyorsun dimi?(Muratın dudagının kenarından operek pastaninda tadina bakar.)
Hadise: Hmmm guzelmiş. Hadi ben duşa giriyorum.(Hadise duşdan çıkar. Murat odada yoktu. Ustune rahat bir elbise giyip, aşagiya iner)
Hadise: Muraaat
Murat: (iç ses: Sen şimdi gorursun kuçuk hanım) Salondayım.(Hadise salona iner. Muratın elinde küçük oyuncak bir ayı vardı. O ayıyı kardeşi Hulya Hadisenin 10 yaşinda almıştı.)
Hadise: Murat sakın düşündügüm şeyi yapma! O ayıcık bana hep ugur getirir! Ablam bana hediye etmişti.
Murat: (Arkasından makas çıkardı) Üzgünüm...bunu önceden sen düşünecektin Hadise hanım.
Hadise: (seszizce) Elinin körü!
Murat: Efendim?
Hadise: Yapma diyorum Murat! Bak çok fena bozuşucagız!(Murat tam kesicekken vazgeçti)
Murat: Benim çok daha guzel fikrim var!
Hadise: Neymiş o?(Murat Hadiseye yaklaşmaya başlar).
Hadise: Murat ne yapıyorsun?
Murat: Hadise elbisen çok guzel, acaba modelini degiştirsek mi?(Hasise sonunda duvara yapışır.)
Hadise: Murat bak geç kalıcagız...hadi ya saçma sapan şeylerle ugraşıyoruz.
Murat: Elbise'nin modelini degiştirmeden şurdan şuraya gitmem.
(Murat tam Hadise'nin elbisesini kesicekken telefon çaldı).
Hadise: Ha! Telefon...
Murat: Kaç bakalım, kaç.
Hadise: Alo?
Merve: Hadiseee...seni çok ozledim yaa. Hemen buluşmamız lazım.
Hadise: Merve seni Allah gönderdi...
Merve: Ne oldu ya?
Hadise: Bak şimdi o ses var yarın sana ugrarım.
Merve: Ay Hadise çatlıyaacagım meraktan offf.
Hadise: Hadi baaay
Merve: Bay.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
HadMur hikayesi❤
RomanceSevmek qüzel şey, aşık olmak qüzel şey. Eger aşk'sa biz ona HadMur diyoruz💫❣