Yol boyunca zaten hep uyuduğum için mola da sadece yarım saat uyuyabilmiştim.Gözlerimi açtığımda karşımda uyuyan sevdiğim adama baktım.
Belki de hayatım boyunca onu böyle izleyebilirdim.Ama uzaktan...Dokunmadan...Zaten onu sevdiğimi hiçbir zaman ona söylemiyceğim için uzaktan sevmeye alışmam lazım.
Arabada onu biraz daha izledikten sonra hava almak için arabanın kapısını açıp dışarı çıktım.Kapıyı kapadıktan sonra arabanın kenarına tam lastiğin önüne oturup yaslandım.
Yere oturduğumda asfaltın sıcaklığını ilk başta hissetsemde sonradan fazla rahatsız etmedi.Kafamıda geriye atıp temiz havayı ciğerlerime doldurdum.
Aklıma yeni gelen soru ise Ateş'in sevgilisi varmı ? Ya da sevdiği birisi. Eğer böyle bişey varsa bilmiyorum ne yaparım.
Belki de klasik olarak onun mutluluğuyla bende mutlu olurum.Zaten biz diye bir şey olamaz.Yani eminim.Beni kardeşi gibi gördüğü kesin.Hem onun etrafında bir sürü sexi kız varken kendisine aşık liseli bir kızı ne yapsın ki ?
Kesinlikle en imkansızı istiyordum.
Bodrum'a gidincede ordan bulur belki birini.Şimdi düşündümde ordakiler ne yapıyodur acaba ? Geçen yazdan beri görüşemediğim arkadaş grubum...
İlk aşkım...
Evet.Biliyorum size bahsetmedim.2 sene önce yine yaz tatiline oraya gitmiştik babamla.Batu'nun arkadaşlarıyla tanışırken Kaan'la göz göze gelmiştik.
Tanıştığımızda fazla zaman geçirmemiştik ama onun bad boy havası ilk görüşte etkilemişti beni.
Biraz zaman geçtikten sonra haftada en az dört kere hep birlikte bir yerlere gidiyorduk.Bir akşam sürekli kafa dinlemeye gittiğimiz eski terkedilmiş fenerin yanında ellerimi tutup benden hoşlandığını söylemişti.O zaman sevinçten etrafta zıplamamak için kendimi zor tutmuştum.Çünkü bende ondan hoşlanmaya başlamıştım.
Sonralarında düzenli bir şekilde her gün buluşur el ele gezerdik.Ama her mutluluğun sonu vardır dimi.
Her zaman mutlu sonla bitmez.Kaan uyuşturucu kullanmaya başlamıştı.İlk başta ona kızıp ayrılmakla tehdit etmiştim ama sadece blöf yaptığımı ikimizde biliyorduk.
En kötüsü bunu babam öğrenmişti.Ben Kaan'dan ayrılmak istemediğim için babamla kavga etmiştik.Kaan da bu kavgamızı duyunca bana ' seni seviyorum ama sana zarar veriyorum beni affet böyle olması gerekiyor.Bitti.Hayatına bensiz devam et ama bizi unutma ' deyip yanımdan gitmişti.
Evet herşeyi harfi harfine hatırlıyorum.Beni nasıl bıraktığını arkasına bile bakmadan gittiğini . O anın etkisiyle ilk hiç bir şey yapmadan öylece durmuştum.Sonra kendimi odama zor atıp hıçkırıklar eşliğinde ağlamıştım.Babamla bi kaç gün sonra ancak konuşabilmiştim.Tatilimizi yarıda kesip eve dönmüştük.
Geçen yaz ise Kaan babasıyla başka bir şehire tatile gitmiş.Bunu Batu dan duymuştum.Ama artık ilk günler kadar etkilemiyordu beni sadece şehrin her sokağında anımız olması gözlerimden bir kaç damla yaş akıtıyordu.
Lanet olsun ki haklıydı.Bana değilde babamla olan ilişkime zarar veriyordu.
Artık sevmiyorum onu.Eskide kaldı.Yine de bu eski de kalan anıların gözümden tek damla yaş akıtmasına neden olmuştu.
Elimin tersiyle göz yaşını sildim.Derin bir nefes alırken hiç beklemediğim sesi duydum.
-"İyi misin ? " deyip omzumdan tuttu beni Ateş.O kadar dalmışım ki arabadan çıktığını bile anlamamışım.Yeni uyanmanın verdiği etkiyle saçları biraz karışmış gözleri şişmişti.Bu haliyle çok sevimli görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O adamı seviyorum ! ( Düzenleniyor )
Чиклит" Gülüşüne aşık olduğum kız 'benim minik dünyam olur musun ?' "... Ateş&Derin Hiç bir aşk sonsuz değildir. 2.kitap "O.A.S (Hissiz ) " 3.kitap "Yasak (O.A.S)"