16

928 47 0
                                    

Derek

Seděl jsem naproti Stilesovi, který jen mlčel. Nelituji toho, co jsem udělal. Vidím, že ho ten sex celkem zmohl, ale jsem Gamma. Trochu se to dalo očekávat. Náhle Lydie přilétla do kuchyně, až Scottovi zaskočilo. ,,Kdy jsi mi o tom chtěl říct?!" Zasyčela na mě a praštila do stolu. ,,O čem?" Poušklíbl jsem se a dal si palačinku do pusy. ,,Že mi tu Scott bude divoký běhat po baráku, čůrat na nábytek a chovat se jako malý smrad?" Zasmál jsem se. ,,Buď v klidu, Lydie. Pokud to postihne Isaaca, Scotta a Mikaa, poradím si s nimi," Nevěřícně se uchechtla. Sedla si na židli a jen si opřela rukou hlavu. ,,A co náš strašpitel? Jak mu je?" Podívala se na Stilese. ,,Má za sebou pí-" Strčil jsem do Scotta a zavrčel na něj. Cítil jsem, jak se Stiles stydí. ,,Píchání jehly do ruky," Dořekl a nervózně se usmál. Nacpal si jídlo do pusy. ,,Jako Gamma se cítím, že jsem jejich táta," Pousmál jsem se. ,,Hrozný," Napil jsem se vody. ,,Gamma?" Podívala se na mě Lydia. ,,Jsi Banshee, tohle není nic důležitého," Usmál jsem se a ona do mě praštila. ,,Gamma je něco jako," Zamyslel jsem se. ,,Moc velký vlk, který je zlý i bez úplňku," Napil jsem se znovu. ,,Ukaž!" Ječela na mě. ,,Ukážu ti to jindy, sluníčko," Pousmál jsem se. Podíval jsem se na Stilese, který snědl jen půlku.

Ležel jsem na gauči a na mě ležel hned Stiles. ,,Ty jsi neměl hlad?" Zašeptal jsem, když se všichni dívali na film a u toho si povídali. ,,Měl a najedl jsem se," Otevřel oči a řekl. ,,Kdyby jsi měl hlad, tak mi to řekni," Pousmál jsem se a on zavřel oči. 


Jak se vám děj líbí? Poté, co upravuji příběh musím říct, že se mi stále myšlenka líbí :) Něco jako vnesení Gammy, něčeho co je po Alfě. Jaký máte na to názor vy? 

Já se mezitím loučím a po dlouhém opravování jdu spát :) 

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat