Adrien byl u skřínky a zrovna se chystal na šerm. Proběhla kolem něj Marinette holka z jeho třídy. V ruce měla růžoví deníček. Zakopla a nevšimla si že jí spadl deníček. Adrien se po něm nahnul a zvolal: ,,Hej něco ti upadlo..." ale, Marinette už byla pryč. Adrien se rozhodl že jí ho vrátí zítra. Schoval si ho do skřínky a odešel na šerm.
O pár hodin později už byl doma a povídal si s Plaggem. Dal mu camembert a lehl si na postel. Plagg se cpal camembertem a smradlavá vůně sýru se šířila pokojem. Deník Marinette ležel na kraji stolu... A najednou spadl. Adrien ho zvedl ale, zvědavost mu nedala a koukl se na stranu která se otočila při pádu.
12.března
Loutkářka
Byla jsem doma spolu s Manon, kterou vždycky hlídám. Hráli jsme si z loutkami superhrdinů a padouchů. Jenže Manon se rozzlobila když jí její máma řekla že si loutku nepůjčí. Já jsem jí totiž chtěla půjčit loutku Berušky...
...
Když byli všichni zastavení přešla jsem k Manon/Loutkářce a rozlomila hůlku na dvě poloviny. Pak jsem chytila toho akumu a nakonec jsem byla s Manon v zoo.
Adrien prolistoval deníkem. Vynechával časti ze školy ty ho nezajímali a četl si všechno co Marinette popisovala jako Beruška. Byl to přesný popis toho co se stalo.
Marinette je Beruška? Pomyslí si Adrien nevěřícně.
,,Už vím kdo je Beruška!" zakřičí šťastně Adrien. Plagg se na něj otočil a řekl: ,,Neřvi tak. Nebo si nevychutnám camembert"
Adrien protočil panenkama a šťastně se zatočil po pokoji.,,Tikky? Nevíš kam jsem dala deník" vřeštěla Marinette přes celý pokoj. Hazela knihami a Tikky jim rychle uhýbala. ,,Klid... Určitě si ho někam dala a teď si zapomněla kde... Ale, brzo se najde uvidíš" utěšovala jí Tykky.
,,Co když jsem ho nechala ve škole?! Co když ho našla Chloe a teď odhalila moje tajemství že jsem Beruška" ječela Marinette.
,,Uklidni se. Zítra ho najdem. Teď si musíš udělat úkoly a pak jít spát" řekne Tykky klidně. Marinette nešťastně přikývla a nemohla tušit že její deník jí může změnit pouto s Adrienem...Toď vše k úvodu. Budu hlavně psát k životě Adriena a Marinette ale, občas se objeví i superhrdinové. Co říkáta na úvod?
ČTEŠ
Kdo jsi?
FanfictionCo když Adrien zjistí že Marinette je Beruška? Adrien se zamiluje do Marinette/Berušky a Marinette je šťastná že se jí Adrien věnuje. Ale, Chloe nenenácha nic nepozměněné! A jak jsou v tom zapojení Alya a Nino? Jak to dopadne?